English

مصلحی:

فتنه ۸۸ اقدامی شوم و سازماندهی شده از سوی دشمن بود

وزیر سابق اطلاعات گفت: فتنه 88 اقدامی شوم و سازماندهی شده از سوی دشمن بود که با عوامل داخلی شدت گرفت.

فتنه 88 اقدامی شوم و سازماندهی شده از سوی دشمن بود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حیدر مصلحی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با عنوان "بررسی زوایای پنهان فتنه 88" در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) رشت اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در 9 دی سال 88 معجزه بزرگی را آفریدند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه ملت ایران با حماسه آفرینی در 9 دی‌ماه حماسه‌ای بی‌نظیر را در تاریخ انقلاب اسلامی‌ایران ماندگار کردند، افزود: حماسه‌آفرینی ملت ولایتمدار ایران اسلامی در 9 دی ماه نشان از بصیرت این ملت سرفراز است.

مصلحی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف شاهد توطئه‌های بزرگی بوده است خاطرنشان کرد: در طول عمر انقلاب اسلامی فتنه‌های بزرگی در کشور ایجاد شد و وجه مشترک تمامی فتنه‌ها این بود که استکبار همواره در میدان حضور داشت.

وی با اشاره به به اینکه عوامل داخلی نقش عمده‌ای در فتنه ایفا کردند و سران فتنه 88 با سران عربستان سعودی در ارتباط بودند بیان کرد: استکبار جهانی با استفاده از تمام نیروهایش همواره در طول عمر انقلاب در مقابل ایران اسلامی ایستاده است.

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر دوران دفاع مقدس و با بیان اینکه در آن دوران تنها کشورهای حوزه‌های خلیج‌فارس بیش از 70 میلیارد دلار به رژیم بعث عراق کمک کردند خاطرنشان کرد: از میزان مذکور 40 میلیارد دلار تنها کمک مالی عربستان سعودی به رژیم‌بعث عراق بود.

مصلحی با اشاره به اینکه فتنه 88 همواره به پایان نرسیده و روشنگری ابعاد پنهان‌ فتنه باید در جامعه فراگیر شود اظهار داشت: مردم با خلق حماسه در 9 دی ماه پا روی خواص گذاشته و معجزه‌ای بزرگ را در انقلاب اسلامی شکل دادند.

وی با بیان به اینکه توطئه‌ دشمنان انقلاب اسلامی همواره در قبال این انقلاب تمامی ندارد تصریح کرد: دشمنان و فتنه‌گران برای ایجاد فتنه‌ای دیگر  طراحی جدید داشته و اشتباهات گذشته‌‌ خود را در توطئه جدید تکرار نمی‌کنند.

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه همواره باید از تاریخ عبرت بیاموزیم و تاریخ معلم بشریت است تصریح کرد: در قرآن کریم بیش از هر مقوله‌ای به تاریخ و عبرت‌آموزی از تاریخ اشاره شده و این امر اهمیت والای تاریخ را می‌رساند.

مصلحی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند افرادی که یک دهه کشور را در اختیار داشتند و همواره نقش اپوزسیون را در کشور ایفا می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون دشمنان با استفاده از نفوذ کاری کردند که برخی از افراد در کشور مقابل نظام قرار بگیرند تصریح کرد: رسانه‌های کشورهای غربی یک سال قبل از انتخابات 88 خط و مشی فتنه را مشخص کردند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره  به اینکه شش ماه قبل از انتخابات بحث کمیته صیانت از انتخابات تشکیل می‌شود  بیان کرد: فتنه 88 اقدامی شوم و سازماندهی شده از سوی دشمن بود که با عوامل داخلی شدت گرفت.

مصلحی با اشاره به ورود خودروهای لوکس به کشور طی دوسال گذشته و با تاکید بر اینکه اگر کشور تحریم است این خودروها چگونه وارد کشور می‌شوند گفت: واردات اینگونه خودروها در شرایطی که مواد اولیه کارخانه‌ها وارد نمی‌شود ناپسند است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه افرادی که حالت اپوزسیون نظام را خود می‌گیرند در تفکر جمع رأی مردم به سمت خود هستند تاکید کرد: تاریخ همواره باید مورد تجزیه‌ و تحلیل قرار گرفته و عبرت‌آموزی از تاریخ لازمه آینده است.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 شباهت ویژه‌ای به جنگ جمل داشت خاطرنشان کرد: در جنگ جمل 25 سال از حقوق بیت‌المال به زبیر داده شد و پرداخت حقوق‌های نجومی شباهت گسترده‌ای به این مقوله در جنگ جمل دارد.

مصلحی با بیان اینکه در حال حاضر دشمن به نتیجه رسیده که  برای رسیدن به اهداف خود باید به تناسب خواص و مسئولان نیرو بچیند تصریح کرد: امروز برخی از افراد با اقدامات نادرست در تلاشند تا خود را در بین مردم  مطرح کنند.

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه عده‌ای با دروغ قصد پیشروی در کشور را دارند تصریح کرد: تبعیت به معنای واقعی از مقام معظم رهبری یک تکلیف است و باید بدون هیچ کاستی به آن پرداخت.

مصلحی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی در فتنه 88  تا 9 دی ماه صبوری کردند بیان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز 9 دی ماه با بصیرت بساط فتنه‌گران را جمع کردند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد فتنه‌ای جدید از سوی افرادی که در گذشته و حال، نظام را در اختیار دارند همواره از سوی مردم ولایی ایران اسلامی نابود می‌شود گفت: مردم ایران اسلامی‌ همواره در بزنگاه‌های تاریخ انقلاب اسلامی به‌درستی وارد عمل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی