English

علی ربیعی:

صندوق‌های بازنشستگی یکی از ابرچالش‌ها برای دولت است/ باید صندوق‌های حمایتی و بیمه‌ای را از هم تفکیک کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گزارشی از بحران‌ها و مشکلات تامین اجتماعی و صندوق‌ها را ارائه کردم لذا بحث صندوق‌های بازنشستگی یکی از ابرچالش‌ها نه تنها برای این دولت، بلکه برای همه است.

صندوق‌های بازنشستگی یکی از ابرچالش‌ها برای دولت است/ باید صندوق‌های حمایتی و بیمه‌ای را از هم تفکیک کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، علی ربیعی که برای پاسخ به سوال حسن کامران نماینده اصفهان در مورد علت عدم اجرای بیمه کارفرمایان کشاورزی در مجلس حضور داشت، اظهار کرد: در جلسه غیرعلنی که طی یک ماه گذشته در مجلس داشتیم گزارشی از بحران‌ها و مشکلات تامین اجتماعی و صندوق‌ها را ارائه کردم لذا بحث صندوق‌های بازنشستگی یکی از ابرچالش‌ها نه تنها برای این دولت، بلکه برای همه است.

وی تصریح کرد: از ۱۸ صندوقی که وجود دارد تنها یک صندوق داریم که می‌توانیم‌ آن را پایدار و اصلاح کنیم تا بتواند به وظایف خودش ادامه دهد. صندوق فولاد تنها یک بخش از مساله صندوق‌های ما است لذا پایداری صندوق تامین اجتماعی مساله بسیار مهمی است.

باید صندوق‌های حمایتی و بیمه‌ای را از هم تفکیک کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین بیان کرد: ما باید صندوق‌های حمایتی و بیمه‌ای را از هم تفکیک کنیم. با منابع ناپایدار، صندوق تامین اجتماعی وضع ناخوشایندی را دنبال می‌کند. در تلاش هستیم که به سمت چهار صندوقدار شدن برویم و یک صندوق را هم حمایتی قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی