English

در پیامی؛

لاریجانی میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به به روسای مجالس کشورهای مسیحی میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) را تبریک گفت.

لاریجانی میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای مسیحی میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)  را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

عالیجناب

بسیار خرسندم بهترین تبریکات و تهنیت های خود را به مناسبت زادروز خجسته و باشکوه پیامبر بزرگ الهی حضرت عیسی مسیح(ع) به جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان و رهروان طریق توحید و یکتاپرستی ابراز نمایم.

اعتقاد راسخ دارم، تعامل و گفتگوی پیروان ادیان الهی در راستای نیل به آرمان‌های والای انسانی؛ یعنی صلح، عدالت و پیشرفت که همواره پیامبران بزرگ الهی همانند عیسی مسیح(ع) نویددهنده آن بوده‌اند ضرورت کنونی جهان امروز است. اینک جامعه انسانی بیش از هر زمانی به گفت وگو و تعامل سازنده نیاز دارد.

در این راستا تعامل و تبادل نظر نمایندگان ملت‌ها در مجالس و پارلمان‌ها از نقش و جایگاه حائز اهمیت فراوانی برخوردار است. مجلس شورای اسلامی با هدف تقویت صلح و ارزش‌های والای الهی – انسانی آمادگی هرگونه تعامل و همکاری مشترک را دارد.

با اغتنام از فرصت؛ ضمن تقدیم مجدد صمیمانه‌ترین تبریکات، سربلندی و عزت روزافزون جنابعالی، سعادت و بهروزی دولت، ملت و پارلمان آن کشور را از خداوند متعال مسئلت دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه