English

نماینده مردم محلات در مجلس:

بودجه ۹۷ چه بودجه‌ای است

نماینده مردم محلات در مجلس خواستار تشکیل هیاتی ویژه برای رفع تبعیض‌های لایحه بودجه ۹۷ شد وی با استناد به اصول سوم و چهارم قانون اساسی اخطار داد: بودجه ۹۷ چه بودجه‌ای است.

بودجه ۹۷ چه بودجه‌ای است

به گزارش خبرگزاری موج، در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با استناد به اصول سوم و چهارم قانون اساسی اخطار داد: بودجه ۹۷، چه بودجه‌ای است. این بودجه در برخی بخش‌ها مثل آموزش و پرورش نگرانی‌های جدی به وجود آورده است.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از کاهش هفت درصدی بودجه وزارت آموزش و پرورش انتقاد کرد و افزود: سهم بودجه وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه سال آینده از ۱۶ درصد فعلی به ۹ درصد کاهش یافته است و این در حالی است که بیش از یک تریلیون و ۴۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی سرگردان در جامعه است. طبق نظر برخی مراجع رسمی، شکاف درآمدی دهک‌های بالا و پایین جامعه در دولت دوازدهم رو به افزایش است. برای متوقف شدن این وضعیت پیگیری کنید تا به صورت ویژه هیاتی تشکیل شود و این تبعیض‌های لایحه بودجه را از بین ببرد.

علی مطهری در پاسخ به این تذکر، گفت: دست مجلس در بررسی کلیات و جزئیات لایحه بودجه باز است و باید تلاش کنیم تبعیض‌های لایحه را رفع کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه