English

رییس سابق سازمان بسیج دانشجویی:

از موزه تسخیر لانه جاسوسی ۱۰ هزار توریست بازدید کردند

مسئول سابق بسیج دانشجویی گفت: از زمان تشکیل موزه تسخیر لانه جاسوسی در دو سال گذشته, 10 هزار توریست از آن بازدید کردند که برگ زرینی برای انقلاب اسلامی است.

از موزه تسخیر لانه جاسوسی 10 هزار توریست بازدید کردند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، داوود گودرزی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی گفت: می خواهم درباره مظلومیت بسیج دانشجویی سخن بگویم. این مظلومیت توسط مدیران دانشگاه و مسئولین آموزش عالی، مسئولین سپاه و بسیج، اعضای بسیج دانشجویی رقم خورده است. 

وی افزود:علت این مساله آن است که رسالت بسیج دانشجویی را درک نکرده اند. ما خواستیم به سپاه تکیه کنیم اما برخی به دلیل نگاه حداقلی اجازه کار ندادند. خود اعضا هم کم گذاشتند و از این ظرفیت استفاده نکردند. ما 1300 گروه جهادی داریم و بالای 55 هزار دانشجوی جهادگر در تابستان اعزام شدند. دوره های خط امام برگزار شد و تابستان امسال 15 هزار نفر در این دوره ها آموزش دیدند. موزه تسخیر لانه جاسوسی تشکل شد و 10 هزار توریست از آن بازدید کردند. مدرسه علوم انسانی صدرا راه اندازی شد. از این جنس فعالیت ها در بسیج دانشجویی زیاد است اما 10 درصد ظرفیت ظرفیت آن نیست. 

گودرزی تصریح کرد:از هر سه دسته ای که نام برده شد درخواست می شود به بسیج دانشجویی نگاه دیگری شود. مقام معظم رهبری با تنها قشری که 12 بار دیدار داشتند این سازمان است. حمایت فقط مالی نیست هرچند که بسیاری از طرح های ما امسال به دلیل کمبود اعتبار اجرا نشد. من در جلسه وزارت علوم اعلام کردم چطور می شود از بسیج دانشجویی حمایت کرد. 

مسئول سابق بسیج دانشجویی خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته شعار ما دانشکده محوری بود و باید به دانشجویان میدان داد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه