English

سردار غیب پرور:

برابر یک فتنه خباثت آلود ایستادگی کردیم/دولت انگلیس در فتنه ۸۸، به بی بی سی فارسی ۱۵ میلیون دلار کمک مالی کرد

سردار غیب پرور با اشاره به عوامل پشت پرده فتنه 88 گفت: در این اتفاق دولت انگلیس به بی بی سی فارسی کمک مالی 15 میلیون دلاری کرد.

برابر یک فتنه خباثت آلود ایستادگی کردیم/دولت انگلیس در فتنه 88، به بی بی سی فارسی 15 میلیون دلار کمک مالی کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سردار غلامحسین غیب پرور در مراسم معارفه رییس سازمان بسیج دانشجویی گفت: در آستانه سالگرد عملیات کربلای 4 هستیم. سال 65 در ماه های شهریور و مهر اعلام شد برای انجام عملیات آماده شویم. عملیات های بزرگ معمولا در زمستان انجام می شد. 

وی افزود: کربلای 4 در شلمچه صورت گرفته که به دلیل پوشش بسیارکم منطقه امکان تردد و اعزام نیرو سخت بود. ما در این عملیات ما با عدم الفتح مواجه شدیم اما این اتفاق باعث شد دو هفته بعد در کربلای 5 خداوند فتحی برای رزمندگان رقم زد. چقدر خوب است مجهادتها را یاد بگیریم و سینه به سینه انتقال دهیم که چه رویدادهایی در عمر انقلاب اسلامی رخ داده است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: 9 دی نیز از جمله حوادثی است که باید دقت کرد چه روی داد. خیلی ها تلاش دارند غبار فراموشی بر این حماسه بنشیند. اما بچه های جبهه و انقلاب باید مانع این شوند. ما با طراحی خباثت آلود که اصل نظام را هدف قرار داده بودند و از خارج هدایت می شد روبرو شدیم. ما تنها کشوری هستیم که بیشترین انتخابات را در جهان آن هم در فضای آزاد برگزار کردیم. حوادث انتخابات 88 کم هزینه نبود. 

سردار غیب پرور ادامه داد: ماجرای 88 از سال 85 شروع شده بود و برای اروپایی ها، امریکا و رژیم صهیونیستی مایه امید بود که به نتیجه برسد در این رابطه بحث حمایت تئوریک از براندازی نظام توسط سوروس یا نهاد البرت انیشتین یا خانه آزادی صورت گرفت. حمایت های سیاسی آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی هم در این راستا انجام شد. ما سخنرانی و حمایت های اوباما و مرکل را فراموش نکردیم. رسانه های تبلیغاتی از سال 87 توسط بی بی سی فارسی آغاز شد. شبکه های اجتماعی دست به دست هم داده بودند تا این حرکت نامبرک را پشتیبانی کردند. دولت انگلیس 15 میلیون دلار به بی بی سی فارسی پول داد تا این اقدام به سرانجام برسد. دختر دیک چنی به دبی سفر کرد تا کار آموزشی را انجام دهد. 

وی خاطر نشان کرد: در این ماجرا سفارت خانه ها فعال شدند. در سفارت انگلیس به روی اغتشاش گران باز شد. بعضی از اتباع وابسته درون ایران، برخی شخصیت های سیاسی ورشکسته مانند عطاالله مهاجرانی فعالیت خود را شروع کردند. شخص مهاجرانی وقتی اصل ولایت فقیه در خبرگان اول در حال تصویب می شد آقای مهاجرانی آنها را مسخره می کردند. 

سردار غیب پرور اظهار داشت: این جنگ احزاب چند وجهی است. ماجرا بر سر فریب خوردن چند نفر نیست که بعضی  تلاش دارند ماجرای فتنه 88 را در اشتباه چند تن خلاصه کنند. فتنه 88 قراری بود که انقلاب اسلامی را به مسلخ ببرند. اما نشد زیرا جنس مردمان از جنس رزمندگان کربلای 4 و 5 بود. و این کماکان ادامه دارد. در همین دوران هر زمان نیاز انقلاب باشد مردم حاضر هستند و اینها به برکت ولایت است. 

رییس سازمان بسیج مستضعفین یاداور شد: در خطبه 29 خرداد سال 88 حضرت آقا، به نظر من حضور مولا را درک کرد. شاید بر بعضی جاها مشکلاتی باشد اما وقتی به ساحت امام حسین توهین شود حتی کسانی که با دین سروکار ندارند سرها را پایین می اندازند. کار را به جایی رساندند که بیرق امام حسین و عکس امام را اتش بزنند. امام نمادی از خوبان همه عالم است. من توصیه ام است که هر سال ماجرای فتنه 88 را روایت کنیم نه فقط تحلیل.  یکبار به یاداوریم که چه شد. آیا ماجرا بر سر تقلب بود؟ نظامی که مجتهد عادل بر سر آن نشسته رای مردم را امانت داری نمی کند؟ اما امام زمان نخواست و این انقلاب ماند. زیرا این نظام صاحب دارد و ما در میدان می مانیم. در میدان ماندن شرط پست و مقام نیست. اگر ما باورمان باشد که قطعه ای در پازل انقلاب اسلامی هستیم مهم نیست در چه نقطه ای باشیم. 

وی اظهار داشت: بقا انقلاب اسلامی رفتار مجاهدانه و حرکت بی هیاهویی می خواهد. یکی از این رفتارهای بی هیاهویی بسیج است. بسیج دانشجویی که شامل 4_5 میلیون بسیجی است که وظیفه سنگینی در حفظ انقلاب اسلامی دارند. توقعی که از دانشجوی بسیجی است خاص است. چون جنس آنها جوان بودن ، فهیم بودن و عمیق بودن است. نسبت به افراد مسن انگیزه بیشتری برای عمل انقلابی دارند. امروز سنگربانی این مهم از آقای گودرزی که 18 سال در بسیج دانشجویی کارکردند و در این مدت دو سال و نیم در مسند ریاست بسیج دانشجویی بود به آقای نیک روش واگذار می شود. 

وی افزود: نیک روش فضای دانشجویی را می شناسد. به سختی این پست را قبول کرد. ضمن تشکر از گودرزی، از امروز محمد جواد نیک روش را به عنوان مسیول بسیج دانشجویی کشور معرفی می کنیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه