English

وزیر کشاورزی باید رسما از کشاورزان گیلانی عذرخواهی کند

نماینده مردم رشت با اشاره حواشی اخیر پیرامون برخورد وزیر جهاد کشاورزی با کشاورز گیلانی گفت: آقای حجتی باید رسما از کشاورزان و شالیکاران گیلانی عذرخواهی کند.

وزیر کشاورزی باید رسما از کشاورزان گیلانی عذرخواهی کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، جبار کوچکی نژاد در نشست علنی امروز (سه شنبه، 28 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای حجتی هفته گذشته سفری به استان گیلان داشت و انتظار این بود که در بحث برنج با کشاورزان و نمایندگان نشستی برگزار کند تا راه حلی برای رفع مشکل شالیکاران اتخاذ شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر جهاد کشاورزی در یکی از شهرستان ها حضور یافت و یکی از کشاورزان در این شهرستان از حجتی توضیح خواست که ایشان به جای ارائه توضیح قانع کننده به کشاورز به وی توهین کرد در حالیکه پیامبر خدا دست کشاورزان را می بوسید و مقام معظم رهبری در سفری که به گیلان داشت تاکید کرد که برنج با رنج به دست می آید و باید از کشاورزان تشکر کرد.

وی ادامه داد: آقای حجتی به جای تشکر از کشاورزی که منتظر پاسخ وزیر بود به کشاورز توضیح کرد و اظهار داشت که شما بهتر است که سبوس برنج را بخورید تا عقل و هوشتان زیاد شود و بتوانید دقیق با بنده صحبت کنید.

کوچکی نژاد با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی باید رسما از کشاورزان و شالیکاران گیلانی عذرخواهی کند، یادآور شد: کشاورزان به شدت به نوع برخوردی که وزیر جهاد کشاورزی با شالیکاران داشته معترض هستند و مشکلات زیادی در حوزه شالی کاری وجود دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون تن برنج وارد کشور و توزیع شده است، تصریح کرد: برنج کشاورزان روی دست آن ها مانده و وزیر به جای پاسخ قانع کننده گستاخانه جواب کشاورز زحمتکش را می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه