English

مولاوردی در اجلاس حقوق شهروندی:

قوه مجریه سالیانه توضیحات چگونگی اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی را ارائه کند

دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: برای نظارت بر اجرای این منشور و هدف قرار دادن ساختار ذهنی و عینی جامعه در راستای اجرایی شدن آن اقداماتی در دستور کار قرار گرفت، بنابر آن دستگاه‌های قوه مجریه هر ساله موظف هستند توضیحاتی در راستای چگونگی اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی در دستگاه خود ارائه کنند.

قوه مجریه سالیانه توضیحات چگونگی اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی را ارائه کند

به گزارش خبرگزاری موج، شهیندخت مولاوردی در اولین اجلاس ملی گزارش پیشرفت‌ها و راهکارهای رفع موانع تحقق حقوق شهروندی که با حضور رییس‌جمهور و وزرای کابینه دولت تدبیر و امید برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته در چنین روزهایی شاهد رونمایی از منشور حقوق شهروندی بودیم. امسال در اولین سالگرد رونمایی از این منشور می‌بینیم که یکی از مهم‌ترین وعده‌های ریاست محترم جمهور عملیایت شده است. رییس‌جمهور با ضمیمه کردن منشور حقوق شهروندی به عنوان پیوست‌هایی به احکام وزرا در ابتدای کار دولت دوازدهم بار دیگر عزم خود را برای تحقق این منشور نشان داد.

وی ادامه داد: برای نظارت بر اجرای این منشور و هدف قرار دادن ساختار ذهنی و عینی جامعه در راستای اجرایی شدن آن اقداماتی در دستور کار قرار گرفت، بنابر آن دستگاه‌های قوه مجریه هر ساله موظف هستند توضیحاتی در راستای چگونگی اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی در دستگاه خود ارائه کنند.

مولاوردی یادآور شد: تدوین برنامه‌های منشور حقوق شهروندی در سه برنامه بلندمدت، کوتاه مدت و میان مدت تا پایان عمر دولت دوازدهم در دستور کار قرار گرفته است که این برنامه‌ها شامل تدوین و پایش در همه دستگاه‌ها است.

ادامه دارد...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی