English

در لایحه بودجه پیشنهادی برای افزایش حقوق نمایندگان مطرح نشده است

تاجگردون گفت: در لایحه دولت پیشنهادی برای افزایش حقوق نمایندگان موضوعی اصلا مطرح نشده است که بخواهد بررسی شود که حقوق نمایندگان به چه میزان افزایش یابد.

در لایحه بودجه پیشنهادی برای افزایش حقوق نمایندگان مطرح نشده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، غلامرضا تاجگردون در نشست علنی امروز (سه شنبه 28 آذرماه) درخصوص موضوعات مطرح شده درخصوص حقوق نمایندگان و لایحه بودجه سال 97 گفت: در فضای مجازی مطالبی درخصوص بودجه سال آینده مطرح شده، البته از برخی از همکاران عزیز و یا برخی از مقامات مسئول در مجلس در این رابطه گلایه دارم که موضوع را بدون اطلاع دامن می زنند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: موضوعی که در فضای رسانه ای مطرح شده اشاره می کند که در بودجه سال 97 چنین کارهایی قرار است انجام بشود؛ اولاً چنین موضوعی نیست چرا که بودجه سال 97 را دولت تازه به مجلس ارائه کرده و بنده وقتی بررسی کردم، در لایحه دولت پیشنهادی برای افزایش حقوق نمایندگان موضوعی اصلا مطرح نشده است که بخواهد بررسی شود که حقوق نمایندگان به چه میزان افزایش یابد.

تاجگردون خاطر نشان کرد: من به عنوان کسی که حدود 5 الی 6 سال است در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات هستم، هر سال از رئیس مجلس و هیات رئیسه درخواست داریم که اجازه دهند حقوق نمایندگان متناسب با قانون در اختیارشان قرار گیرد و در این مدت چند سال شخص لاریجانی مخالف افزایش حقوق نمایندگان، متناسب با حقشان بوده است، چرا که حقوق دریافتی نماینده از آن چیزی که در قانون مدیریت خدمات کشوری مطرح شده است، کمتر است.

وی ادامه داد: اصلا موضوع افزایش حقوق نمایندگان واقعیت ندارد که بخواهیم آن را تکذیب یا تایید کنیم، بنابراین خواهش می کنم دوستان و هموطنان عزیز توجه کنند که نمایندگان آنقدر تشخیص می دهند که افزایش حقوقشان بیشتر از حقوق دیگر عزیزان در سطح کشور نباشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: بودجه مجلس از دو قسمت عمرانی و هزینه ای تشکیل می شود که هر دو توسط دیوان محاسبات بررسی می شود و اتفاقا گزارش دیوان بسیار دقیق، بی پروا و مستقلانه است که حتی ما می نشینیم در کمیسیون بودجه امین کمیسیون نیز برای بررسی این موضوع تعیین می شود و در رابطه با این موضوع از آقای مفتح که امین ملت و مجلس ایران است، صحبت کرده ایم که بررسی های لازم را انجام دهد.

تاجگردون گفت: تاخیر در گزارش دیوان محاسبات به این دلیل بود که سال عمرانی تا پایان شهریور تمدید شده و هر عزیزی بخواهد گزارش دیوان را مطالعه کنید، این گزارش در اختیارش گذاشته می شود. بنابراین خواهش می کنم دوستان عزیز وقتی در فضای رسانه ای حضور می یابند، سعی نکنند بخاطر اینکه فقط جمله را گفته باشند، باعث تشویش اذهان عمومی شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی