English

کواکبیان:

سرنوشت فلسطین با برگزاری رفراندوم در کشورهای اسلامی تعیین می شود

کواکبیان گفت: اگر جرات انتقال سفارت آمریکا به قدس وجود داشته باشد رفراندومی برای تعیین سرنوشت قطعی فلسطین در کشورهای اسلامی برگزار می شود.

سرنوشت فلسطین با برگزاری رفراندوم در کشورهای اسلامی تعیین می شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، مصطفی کواکبیان در نشست اضطراری کمیته فلسطین، اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی گفت: همه مسلمانان باید به ندای مظلوم مردم فلسطین که با زورگویی اسراییل مواجه هستند پاسخ مثبت بدهند. ترامپ تصمیمی احمقانه و نابخردانه گرفته و قرار است سفارت آمریکا را به قدس شریف منتقل کند. همزمان با ولادت پیامبر اعظم اسلام این تصمیم اعلام شد. 

وی تصریح کرد: موضوع فلسطین تنها مخصوص فلسطین و کشورهای عربی نیست بلکه این موضوع به مجموع کشورهای اسلامی متعلق است چرا که معتقدیم قدس قبله اول مسلمانان است. 

در برخی کشورها تظاهرات پرخروشی عیله این تصمیم احمقانه ترامپ مشاهده نشد اما باید بدانیم این اعتراضات هرقدر گسترده تر باشد تاثیر بهتری به دنبال خواهد داشت به همین دلیل پارلمانها باید خروش این اعتراض را گسترش دهند. 

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: این تصمیم نابخردانه ترامپ باعث می شود خشم ملتهای اسلامی شعله ور شود و این آتش خشم دامن رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت و در کمتر از ربع قرن شاهد نابودی این رژیم جعلی خواهیم بود. 

کواکبیان تاکید کرد: ایران طرحی ارائه کرده که از خوی توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی جلوگیری کند. ما در واقع معتقدیم فلسطین متعلق به فلسطینی ها است. 

وی افزود:اگر جرات انتقال سفارت آمریکا به قدس وجود داشته باشد مسلمانان و فلسطینی ها رفراندومی برگزار میکنند تا سرنوشت قطعی فلسطین مشخص شود. تنها راه حل پشیمان سازی آمریکا و رژیم صهیونیستی مقاومت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه