English

مشاور عالی فرماندهی کل قوا از منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بازدید کرد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح به همراه 45 نفر از اساتید و دانشجویان دوره عملیات مشترک و مرکب دافوس از بخش های مختلف بزرگترین بندر تجاری کشور دیدن کرد.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا از منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی با همراهی 45 نفر از اساتید و دانشجویان دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب دافوس ارتش جمهوری اسلامی به منظور بازدید از ظرفیت های تجاری و صنعتی استان هرمزگان به بندرعباس سفرکرد.

سردار صفوی و هیأت همراه عصر روز گذشته (شنبه 25 آذرماه)، در بدو ورود به منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی طی تشریفاتی خاص مورد استقبال مدیران ارشد اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان قرار گرفت.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ادامه حضور خود در پیشرفته ترین و بزرگترین بندر تجاری کشور، در نشستی مشترک با مدیران و کارشناسان منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با آخرین دستاوردهای متخصصان حوزه دریایی و بندری کشور آشنا شد و در جریان جدیدترین وضعیت عملیاتی بزرگترین بندر تجاری ایران قرار گرفت.

معاون اداره بنادر و دریانوردی استان هرمزگان طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، به بیان مأموریت های تخصصی سازمان بنادر و دریانوردی و حیطه فعالیت آن در صنعت حمل و نقل دریایی کشور پرداخت.

وی توضیحاتی را در خصوص برنامه های کلان سازمان بنادر برای ارتقای جایگاه بندر شهید رجایی در عرصه بین المللی و منطقه ای به اساتید و دانشجویان شرکت کننده در این نشست ارائه کرد.

در بخش پایانی این نشست به سوالات اساتید و دانشجویان دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب دافوس ارتش جمهوری اسلامی پاسخ داده شد.

سرلشکر صفوی در ادامه برنامه حضور خود در پایتخت اقتصادی ایران، با همراهی اساتید و دانشجویان دانشگاه دافوس ارتش جمهوری اسلامی از بخش های مختلف پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران دیدن کرد.

اراضی پشتیبانی متعلق به سرمایه گذاران بخش خصوصی، پایانه های ۱ و ۲ کانتینری، پایانه کالاهای متفرقه و عمومی، همچنین اراضی ۲۰۰ هکتاری و اماکن و تاسیسات نفتی بندر خلیج فارس از جمله بخش هایی بود که مورد بازدید این گروه قرار گرفت.

 گفتنی است، یک فروند کشتی فله بر متعلق به ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز مورد بازدید این گروه قرار گرفت تا اطلاعاتی در خصوص نحوه فعالیت و خدمات دهی به کشتی های تجاری نیز به دانشجویان طی یک بازدید میدانی ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی