English

استفاده از اوراق خزانه اسلامی در مصارف مربوط به طرح های تملک اراضی بلامانع شد

نمایندگان استفاده از اوراق خزانه اسلامی در کلیه مصارف مربوط به طرح ها و پروژه های مربوط به همان طرح از جمله تملک اراضی را در چارچوب قانون برنامه ششم و سقف بودجه ۹۶ بلامانع دانستند.

استفاده از اوراق خزانه اسلامی در مصارف مربوط به طرح های تملک اراضی بلامانع شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح قانون بودجه سال 96 کل کشور با 133 رأی موافق، 36 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از مجموع 248 نماینده حاضر در جلسه با الحاق بند م به این ماده واحده موافقت کردند.

براساس بند م الحاقی ماده واحده قانون بودجه سال 96 کل کشور استفاده از اوراق خزانه اسلامی در کلیه مصارف مربوط به طرح ها و پروژه های مربوط به همان طرح از جمله تملک اراضی در چارچوب قانون برنامه ششم و سقف مصوب بودجه سال 96 کل کشور بلامانع است.

محمدرضا پورابراهیمی در مخالفت با اصلاح قانون بودجه سال 96 کل کشور اظهار داشت: توصیه به استفاده از ظرفیت ابزار بدهی بدون نظارت دولت مفید نیست و درخواست من این است که در اصلاح باید ضوابط قانونی و نظارت دولت حفظ شود.

سید علی ادیانی در موافقت با اصلاح بند م طرح اصلاح قانون بودجه سال 96 کل کشور گفت: با تصویب این بند به دولت این اجازه داده می شود تا پیشرفت فیزیکی پروژه ها انجام شود و این یک اقدام گره گشا است.

نماینده مردم قائمشهر بیان کرد: استفاده از اوراق خزانه اسلامی در همه جا قابل استفاده است و برای تملک اراضی نیز باید مورد استفاده قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه