English

وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

کشورهایی که آرامش و صلح و امنیت را برای منطقه نمی خواهند بدنبال توطئه و فتنه های جدید هستند

رحمانی فضلی تاکید کرد: کشورهایی که آرامش و امنیت را برای منطقه نمی خواهند بدنبال توطئه و فتنه های جدید و تقویت این گروه ها خواهند بود.

کشورهایی که آرامش و صلح و امنیت را برای منطقه نمی خواهند بدنبال توطئه و فتنه های جدید هستند

به گزارش خبرگزاری موج، رحمانی فضلی پس از پایان نود و پنجمین جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه گفته می شود داعش درحال انتقال به سایر کشورها از جمله افغانستان و پاکستان است آیا تمهیدات خاصی برای مرزها پیشی بینی شده است یا خیر؟ اظهار داشت: در مسئله گروه های تروریستی گروه هایی همچون القاعده، طالبان و داعش و ... از نظر امنیتی دارای اهمیت فراوانی هستند که تحرکات این گروه ها رصد و تحولات داخلی این ها را پیگیری می کنیم یقینا شکست این گروه های تروریستی در عراق و سوریه موجب می شود که این ها روش و شیوه و اقداماتی جدیدی را انجام دهند و دامنه فعالیت خود را به سایر کشورها گسترش دهند.
وی ادامه داد: همچنین بدنبال این هستند که با عضو گیری هایی در برخی مناطق جدید آن مناطق را مرکز فعالیت خود کنند لذا اکنون با توجه به همکاری وسیعی که بین ایران، سوریه، ترکیه و روسیه در منطقه ایجاد شده شاهد اتحاد و هم پیمانی خوبی هستیم از طرفی دولت افغانستان و پاکستان مصمم هستند با این گروه های تروریستی به صورت جدی برخورد شود و ایران با تسلطی که روی این موضوع دارد همواره این تحرکات را تحت رصد خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم روزی در منطقه با صلح و امنیت کامل و بدون تروریسم زندگی کنیم.
وزیر کشور تاکید کرد: کشورهایی که آرامش و صلح و امنیت را برای منطقه نمی خواهند بدنبال توطئه و فتنه های جدید و تقویت این گروه ها خواهند بود که قطعا ما در این مسیر موفق خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه