English

برنامه این هفته ایران؛

توضیحات ولایتی در خصوص نقش ایران در سرنگونی داعش

برنامه ایران جمعه ۲۴ آذر ماه ساعت ۲۱ در گفتگو با علی اکبر ولایتی در خصوص نقش ایران در سرنگونی داعش روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

توضیحات ولایتی در خصوص نقش ایران در سرنگونی داعش

به گزارش خبرگزاری موج، برنامه ایران جمعه ۲۴ آذر ماه ساعت ۲۱ در گفتگو با علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، نگاهی ویژه به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و جهان اسلام و نقش ایران در سرنگونی داعش دارد.

این قسمت از مجموعه «ایران» در مسیر برنامه های قبلی که با حضور علی اکبر ولایتی و دیگر کارشناسان به بررسی و تحلیل وضعیت تمدنی و هویتی ایران می پرداخت، گریزی داشته به جایگاه امروز ایران در خاورمیانه و از این رهگذر به بررسی نقش و اهمیت کشورمان در تحولات منطقه از ابعاد مختلف می پردازد.

در این گفتگو علی اکبر ولایتی مفصل به شکل گیری گروهک تروریستی داعش، جنایات آن، همکاری های ایران با دولت های سوریه و عراق برای مقابله با داعش و نقشی که جمهوری اسلامی ایران در نابودی این جریان تکفیری داشته، می پردازد.

همچنین در بخش دیگری از این گفتگو علی اکبر ولایتی به تحقق یافتن و بازیابی تمدن ایرانی و اسلامی و برون رفت از تنگناهایی که دشمنان برای کشورمان ایجاد کرده اند، اشاره می کند و راه های برون رفت از این موانع را در حوزه اقتصاد، اقتصاد مقاومتی و اتکا به توان تولیدکنندگان داخلی در حوزه دفاع، دفاع مردمی و میلیونی بسیجی و خودکفایی در حوزه صنایع دفاعی عنوان می کنند.

برنامه «ایران» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی با حضور علی اکبر ولایتی و به تهیه کنندگی مجید احسانی نیک که به صورت ثابت چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه