English

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه:

اگر احزاب باشند می‌توانند بیش‌تر از نمایندگان مطالبه گری کنند

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: این احزاب هستند که می‌توانند به مطالبات مردم پاسخگو باشند. امروز در نبود احزاب این نمایندگان مجلس هستند که از دولت‌ها پرسش می‌کنند و مطالبات مردم را می‌خواهند، بنابراین اگر احزاب باشند می‌توانند بیش‌تر از نمایندگان مطالبه گری کنند.

اگر احزاب باشند می‌توانند بیش‌تر از نمایندگان مطالبه گری کنند

به گزارش خبرگزاری موج، رمضانعلی سبحانی‌فر در همایش سراسری حزب اعتدال و توسعه که با عنوان " جوان، نقش‌آفرینی و مسوولیت پذیری" در سالن رازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شده بود، اظهار کرد: حزب اعتدال و توسعه 22 کانون و سازمان دارد و امروز برای اولین بار این ابتکار بسیار خوب را سازمان جوانان حزب اعتدال و توسعه صورت دادند تا بتوانیم با یکدیگر همگرایی داشته باشیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جوانان در همه عرصه‌ها پیش‌رو بودند، افزود: جوانان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پیش‌رو هستند و این جوانان‌اند که موتور متحرک جامعه هستند و در تمامی عرصه‌ها با انرژی مضاعفی که دارند جامعه را پیش می‌برند، بنابراین نقش جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: ما نباید از جوانان صرفا در عرصه انتخابات استفاده کنیم بلکه این جوانان هستند که در بخش‌های اختراعات، ابتکارات و امنیت در جامعه پیش رو هستند؛ لذا در بخش‌های مختلف جامعه این انرژی جوانی است که میتواند باعث پیشرفت جامعه شود.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه نیروی انسانی جوان سرمایه هر کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: کشوری می‌تواند توسعه پیدا کند که بتواند از این نیروی انسانی گرانقدر به خوبی استفاده کند، ما اگر بخواهیم از نیروی جوانی استفاده کنیم بایستی در یک مسیر هدف دار از آنان بهره ببریم.

سبحانی‌فر عنوان کرد: این احزاب هستند که می‌توانند به مطالبات مردم پاسخگو باشند. امروز در نبود احزاب این نمایندگان مجلس هستند که از دولت‌ها پرسش می‌کنند و مطالبات مردم را می‌خواهند، بنابراین اگر احزاب باشند می‌توانند بیش‌تر از نمایندگان مطالبه گری کنند؛ حلقه اتصال بین مردم و مسوولین احزاب هستند. لذا با این همایش‌ها امید است احزاب نهادینه شود و نقش احزاب را قانون مندتر و اختیارات بیشتری به آنها بدهیم تا نقش آفرینی بیشتری در جامعه داشته باشند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی ادامه داد: امیدوارم این همدلی و فضایی که بین احزاب همسو ایجاد شده را بتوانیم حفظ کرده و توسعه بدهیم. در حال حاضر در مسیر پیشرفت هستیم و نباید به نحوی پیش برویم که به عقب برگردیم زیرا یک عده تلاش می‌کنند این تفرقه را ایجاد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه