English

سرتیپ دوم قربانی خبر داد

اورهال و هنگر کوین بالگردهای هوانیروز در پایگاه مسجد سلیمان

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: با حضور هیات بازدید کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) ستادکل نیروهای مسلح به ریاست امیر سرتیپ پورشاسب و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش دو دستگاه بالگرد ۲۱۴ هنگر کوین و یک دستگاه دیگر ۲۱۴ اورهال شدند.

اورهال و هنگر کوین بالگردهای هوانیروز در پایگاه مسجد سلیمان

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش بابیان اینکه مهندسین فنی و جوان هوانیروز به فناوری علمی مطلوبی دست یافتند، اظهار کرد: جوانان برومند هوانیروز ارتش به خودکفایی علمی در حوزه تعمیر بالگردها رسیده اند و امروز شاهد آن هستیم بدون هیچ گونه نیاز به دیگران می توانند بالگردهایی را که دچار نقص فنی هستند را تعمیر کنند.

وی همچنین تاکید کرد : صبح امروز دو دستگاه بالگرد ۲۱۴ که از نظر فنی دچار نقص فنی شده اند نیز توسط کارکنان فنی هوانیروز هنگر کوین شد از این پس می توان در ماموریت ها کمک حال هوانیروز باشند.

وی تصریح کرد: تعداد سه دستگاه آتلیه تعمیراتی توسط کارکنان مجرب و توانمند هوانیروز طراحی و تولید شد که این دستگاهها قابلیت تعمیر بالگردها را در مناطق مختلف دارند .در گذشته چنانچه بالگردی دچار نقص فنی می شد می بایست توسط خودروهای حمل بالگرد از منطقه به مرکز تعمیرات اعزام و نسبت به تعمیر آن اقدام می شد اما با تولید آتلیه تعمیراتی مشکل حمل و نقل بالگردها مرتفع شد.
قربانی افزود: این دستگاه ها از امروز در اختیار پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان، کرمان و کرمانشاه به جهت حجم ماموریت های سنگین قرار خواهد گرفت.
فرمانده هوانیروز تصریح کرد : با حضور هیات بازدید کننده قرارگاه خاتم (ص) و فرمانده نیروی زمینی ارتش یک دستگاه خودروی شستشوی موتورهای بالگردهای هوانیروز که توسط متخصصین فنی هوانیروز طراحی و تولید شد رونمایی شد؛ دستگاه مذکور قابلیت شستشوی موتورهای بالگردی پس از ماموریت های محوله دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی