English

ارتقای سطح سلامت عمومی مردم منطقه کهیر توسط نهاجا

سفیران سلامت اداره بهداشت و درمان و بیمارستان بعثت نهاجا از امروز با حضور در منطقه کهیر استان سیستان و بلوچستان به ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی پرداختند.

ارتقای سطح سلامت عمومی مردم منطقه کهیر توسط نهاجا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ دوم سهیل نصوحی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش گفت: در راستای اجرای رزمایش محمد رسول الله(ص) ارتش و ارتقای سطح سلامت عمومی مردم مناطق محروم گروه پزشکی بیمارستان بعثت این نیرو با تجهیزات کامل به منطقه کهیر استان سیستان و بلوچستان اعزام و تا 17 آذر به ارائه خدمات پزشکی خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: در این رزمایش متخصصین چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، رادیولوژی، دندانپزشکی، طب اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، پوست، داخلی، مامایی و پزشک عمومی نهاجا بیماران را معاینه می کنند.

نصوحی ادامه داد: ضمناً گروه های بهداشت محیط، آزمایشگاهی، طب پیشگیری، مشاوره و روان شناس و دام پزشک این تیم را همراهی و خدمات لازم را ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: در اجرای این رزمایش، تجهیزات همراه تیم پزشکی شامل سامانه های متحرک، اطاق عمل سیار، اتوبوس آمبولانسی، پست امداد و بیمارستان صحرایی، آزمایشگاه، سونوگرافی برای خدمت پزشکی به مراجعین پیش بینی شده که تا پایان طرح در محل حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه