English

مسوولیت خدمت در ارتش برای همه سنگین است

معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش در دوران انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس و حال حاضر، مسوولیت خدمت در این نیرو را برای همه سنگین کرده است.

مسوولیت خدمت در ارتش برای همه سنگین است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ دوم خلبان محمد قراباغی معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در مراسم دانش آموختگی دانشجویان ماده 33 و 52 این نیرو که در فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، گفت: پوشیدن لباس مقدس نیروی هوایی افتخاری بزرگ برای تک تک کارکنان این نیروی الهی است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش با بیعت تاریخی خود با امام راحل روند پیروزی انقلاب را تسریع بخشید، در 8 سال دفاع مقدس با انجام عملیات های فراوان و موثر خود نقش بی بدیلی در پیروزی رزمندگان اسلام ایفا کرد و در حال حاضر نیز نقش اساسی در بازدارندگی و حفظ امنیت آسمان کشور انجام می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده نهاجا خطاب به دانش آموختگان بیان داشت: شما باید قدر موقعیتی که در آن قرار دارید را درک کنید و بدانید در نیرویی افتخار خدمت پیدا کرده اید که بزرگانی هم چون شهیدان ستاری، بابایی، دوران، اردستانی، یاسینی و ... در آن خدمت کرده و برگ‌های زرینی را به افتخارات این نیرو افزوده‌اند.

وی گفت: الگو پذیری از این بزرگواران از وظایف تک تک کارکنان نیروی هوایی ارتش در هر رده ای است و با این پشتوانه های ایدئولوژیک قوی است که این نیرو الهی همواره در هر صحنه ای خود درخشیده و نقش موثر و ماندگاری را در عرصه های مختلف ایفا کرده است.

 کارنامه نیروی هوایی درخشان است

امیر قراباغی کارنامه نیروی هوایی را درخشان توصیف کرده و ادامه داد: این نیرو هم اکنون نیز در همه عرصه‌ها از جمله اورهال، قطعه سازی، شبیه سازها، آموزی و ... پیشتاز است و به همت کارکنان فنی متعهد و خلبانان غیور خود امنیت آسمان کشور را تضمین می‌کند.

وی در ادامه خطاب به دانش آموختگان گفت: شما وارد مرحله اساسی در زندگی خود شده و همواره باید در حال آموزش و فراگیری مطالب مورد نیاز خدمت در نیروی هوایی باشید و ضمن همکاری با نهادهای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، در انجام خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنید.

نظم و انضباط در ارتش حرف اول را می زند

معاون هماهنگ کننده نهاجا در پایان با بیان اینکه نظم و انضباط در ارتش حرف اول را می زند تصریح کرد: همواره نظم و انضباط را در دستور کار خود قرار دهید و در همه امور برای خود برنامه داشته باشید.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از دانشجویان و اساتید نمونه این دوره، دانش آموختگان مفتخر به دریافت درجه شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی