English

فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش:

ارتش برای امدادرسانی در شرق کشور اعلام آمادگی کرد

فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش گفت: در رزمایش طب رزم، امدادرسانی و مردم یاری ارتش که در هفته جاری در سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی برگزار می‌شود آمادگی کامل را برای ارائه خدمات به مردم این مناطق داریم.

ارتش برای امدادرسانی در شرق کشور اعلام آمادگی کرد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ رجبی در نشست خبری با اهالی رسانه با بیان اینکه شروع رزمایش بزرگ رزم، امدادرسانی و مردم یاری ارتش در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از فردا (دوشنبه - ۱۲ آذر) آغاز خواهد شد و تا روز جمعه ادامه می یابد، گفت: ما در این رزمایش ۲۰۰ هزار نفر را پوشش می‌دهیم و البته تلاش می کنیم تا کل استانهای مذکور را به نوعی تحت پوشش قرار دهیم.

وی افزود: ما ده سامانه متحرک در حد آمبولانس را برای پنج بیمارستان صحرایی که در آنجا تشکیل شده‌اند در نظر گرفته ایم و خدماتی چون پرستاری، پیراپزشکی، رادیولوژی و جراحی است که برای بیماری هایی که مداوای مداوم نیاز دارند هم اقدامات جراحی و سایر موارد مورد نظر را فراهم کرده ایم.

رجبی با اشاره به حضور پنج تیم پزشکی از ارتش در این رزمایش گفت: ما در این رزمایش کوشیده ایم که با اعزام این پنج تیم، مسائل پزشکی مردم این منطقه را مورد بررسی قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه