English

حجت الاسلام گلپایگانی:

همجنس گرایی و ازدواج سفید از فرهنگ منحط غربی نشات می گیرد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: همجنس گرایی و ازدواج سفید از فرهنگ منحط غربی نشات می گیرد که بنیان خانواده و فرهنگ های مستقل را نابود می کند.

 همجنس گرایی و ازدواج سفید از فرهنگ منحط غربی نشات می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز در همایش طلوع حقیقت اظهار کرد: آبادی کشورهای غربی، نتیجه استثمار کشورهای کم بضاعت است و در این راه تکنولوژی را به کار گرفته اند و کشورهای کوچک را می بلعند. آن ها می گویند آنچه روش زندگی ماست، باید در دنیا حاکم باشد که در پی این فجایعی حاکم می شود.

وی در همین باره افزود: همجنس گرایی و ازدواج سفید از فرهنگ منحط غربی نشات می گیرد که بنیان خانواده و فرهنگ های مستقل را نابود می کند.

 داعش و جبهه النصره، ساخته دست غربی هاست؟ 

گلپایگانی ادامه داد: چه کسی نمی داند که گروه هایی مانند داعش و جبهه النصره، ساخته دست غربی هاست؟ حتی خودشان در ایام انتخابات می گفتند که داعش را خودمان ساخته ایم.

وی ادامه داد: من عکسی دارم که در آن داعشی ها با سر بریده در زمین فوتبال برای خود توپ درست کرده اند و این سر بریده را بین خود پاس می دهند. این ها می خواهند بگویند اسلام همین است اما پیامبر وقتی قاتل عمویش به نزدش رفت، آن فرد را بخشید.

رئیس دفتر رهبری با اشاره به نامه های رهبر انقلاب به جوانان غربی تاکید کرد: کسانی که ضمیر پاک داشته باشند، می فهمند که قرآن بهترین کتابی است که می تواند ما را به سعادت دنیا و آخرت برساند. متاسفانه مزدوران از تمدن بویی نبرده اند؛ این ها دست شان خالی است و با حکومت های بدوی به خودشان هم رحم نمی کنند؛ با این وجود جمهوری اسلامی را متهم می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی