English

معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

ایران تا زمانی که در خط رهبری حرکت کند، موفق است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه همه ما باید یک‌مشت و قدرت باشیم، تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که بتواند شکافی باز کند اما نظام جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که در خط رهبری حرکت کند، موفق است.

ایران تا زمانی که در خط رهبری حرکت کند، موفق است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه مقدم نداجا ناوگان جنوب و همچنین فرمانده منطقه یکم امامت نداجا، با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت، افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری باید قدردان روز هفتم آذر باشیم، زیرا در این روز حماسه آفریده‌شده است و امیدوارم بتوانیم در این شرایط مسیری را ادامه دهیم که شهدای هفتم آذر طی کردند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به اینکه حدود 12 سال در نیروی دریایی ارتش مسئولیت خطیری به عهده داشتم که لازم است از تمامی هم‌رزمانم به‌ویژه در شهر بندرعباس تشکر کنم، اظهار کرد: اگر امروز بالندگی و قدرت داریم تمامی آن به‌واسطه تلاش تک‌تک کارکنان نیروی دریایی ارتش در هرجای ایران اسلامی بوده است.

سیاری با بیان اینکه آنچه امیر اشکان و امیر آزاد امروز در ارائه عملکردشان گفتند مایه افتخار همه ماست و جای قدردانی دارد، اضافه کرد: افتخار همه ما سخنان و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری در بحث نیروی دریایی است به‌خصوص اینکه فرمودند:"امروز همه نگاه‌ها به سمت نیروی دریایی است".

ارتش مسیری را طی کرده است که مقام معظم رهبری از آن رضایت دارد

وی با تأکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش مسیری را طی کرده است که مقام معظم رهبری از آن رضایت دارد، عنوان کرد: افتخار همه ما و کارنامه خوبی که در دست داریم رضایت مقام معظم رهبری و این سرمایه‌ای مادی و معنوی برای همه ماست.

طرح ولایت در سال 86 شروع شد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به اینکه کاری که شروع کردیم از طرح ولایت در سال 86 شروع شد، تصریح کرد: افتخار بعدی ما این است که عنوان "راه ما راه حسین است" برند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و باید آن را حفظ کنیم.

وی با تقدیر از عملکرد امیر اشکان، اضافه کرد: وی سابقه خدمتی چهل سال را در کارنامه دار و از این میان بیش از 37 سالش در بندرعباس بوده است؛ از زمانی که بنده خدمت کرده‌ام، امیر اشکان انسانی صادق، پیگیر، ولایی، شهادت‌طلب و ایثارگر است و تلاش و کوشش ارزشمند بوده است.

 سیاری با اشاره به اینکه امیر آزاد 26 سال در مسئولیت‌های مختلف در جنوب خدمت کرده است، اظهار کرد: تمامی کارکردها و سابقه شما ثبت است و امیدوارم در ادامه مسیر خدمت هم موفق باشید و به‌طور حتم امیر اشکان و آزاد از خانواده نیروی دریایی جدا نمی‌شوند.

ایران تا زمانی که در خط رهبری حرکت کند، موفق است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش بابیان اینکه همه ما باید یک‌مشت و قدرت باشیم، تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که بتواند شکافی باز کند اما نظام جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که در خط رهبری حرکت کند، موفق است و در سایه همدلی و وحدت از تمامی گزندها به دور است.

در این مراسم از امیر دریادار اشکان، فرمانده سابق قرارگاه مقدم نداجا- ناوگان جنوب تکریم و امیر دریادار دوم تاشک به‌عنوان فرمانده جدید قرارگاه مقدم جنوب معرفی شد.

همچنین از امیر دریادار دوم آزاد، فرمانده سابق منطقه یکم امامت نداجا تکریم و ناخدا یکم محمدی به‌عنوان فرمانده جدید منطقه یکم امامت نداجا معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه