English

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور:

روحانی شنبه به سیستان و بلوچستان می رود

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که رئیس جمهوری در اولین سفر استانی دولت دوازدهم؛ روز شنبه 11 آذر و برای سفری دو روزه به استان سیستان و بلوچستان سفر می کند.

روحانی شنبه به سیستان و بلوچستان می رود

به گزارش خبرگزاری موج، پرویز اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به همراه تعدادی از معاونین رئیس جمهور، وزرا و مسوولان مرتبط شنبه آینده، با ورود به زابل و دیدار با مردم خونگرم و مومن این خطه، سفر خود به استان سیستان و بلوچستان را آغاز می کند.
وی افزود: رئیس جمهور سپس به زاهدان سفر می کند و علاوه بر دیدار با گروهی از برگزیدگان استان، دستور افتتاح یا آغاز به کار پروژه های عمرانی متعددی در این استان را صادر خواهد کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن مناسبت ملی 16 آذر و همچنین در ایام پر برکت هفته وحدت، رئیس جمهور در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه زاهدان برگزار می شود، حضور خواهد یافت. در این برنامه نمایندگان تشکل های دانشجویی فعال در دانشگاهها نیز شرکت دارند.
اسماعیلی ادامه داد: رئیس جمهور در دومین روز سفر به استان سیستان و بلوچستان، اسکله بندر شهید بهشتی چابهار را افتتاح و علاوه بر شرکت در شورای اداری استان، با خبرنگاران نیز نشست خبری خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه