English

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

امروز شاهد رشد و توسعه بسیج در لبنان و عراق در قابل حزب الله و حشد الشعبی هستیم

حسنوند گفت: بسیج یمن، انصارالله که با عربستان تکفیری و وهابی می جنگد و این قدرت پوشالی را به خاک مذلت می کشاند، بسیج سوریه، دفاع مردمی که داعش و النصره ملعون را در هم می کوبد.

امروز شاهد رشد و توسعه بسیج در لبنان و عراق در قابل حزب الله و حشد الشعبی هستیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، فریدون حسنوند در نشست علنی امروز (5 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی موعود(عج)، اظهار داشت: 5 آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) بود همان درخت پرثمری که شکوفه های آن بوی حدیث عشق می‌دهد و یکی از ثمره های مدرسه عشق و اخلاص تولید امنیت پایدار در داخل و خارج کشور است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این تفکر ناب نه تنها بر صحنه امنیت و دفاع مورد استفاده قرار می گیرد بلکه می تواند در همه زمینه ها باعث رشد شود، امروز بسیج همگام با انقلاب اسلامی ایران در حال توسعه فراگیر جهانی است و یک الگوی بی نظیر برای همه ملت های مظلوم و آزادی خواه جهان است.

وی افزود: بسیج لبنان، حزب الله که با غده سرطانی به نام رژیم صهیونیستی مقتدرانه می جنگد و او را شکست می دهد، بسیج عراق حشدالشعبی که زن و مردم، شیعه و سنی، مسیحی و ایزدی با تکفیری های وحشی مبارزه می‌کنند و آن‌ها را در هم می‌کوبد.

حسنوند متذکر شد: بسیج یمن، انصارالله که با عربستان تکفیری و وهابی می جنگد و این قدرت پوشالی را به خاک مذلت می کشاند، بسیج سوریه، دفاع مردمی که داعش و النصره ملعون را در هم می کوبد و بسیج افغانستان، لشگر فاطمیون که با اشغالگران می جنگد و لحظه ای سازش نمی کند، هر نیروی مردمی که در جهان مقابل ستمگران ایستادگی و در دفاع از محرومان و مستضعفان مقاومت نماید، بسیج لقب دارد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: 4 آذرماه مصادف با سالروز بزرگترین عملیات هوایی بعثی در دوران جنگ تحمیلی در سال 1365، این بمباران وحشیانه که توسط 54 هواپیما و به مدت یک ساعت و 45 دقیقه صورت گرفت، طولانی ترین بمباران تاریخ پس از جنگ جهانی دوم بود که در آن بسیاری از نقاط اداری، صنعتی و به ویژه مناطق مسکونی و مردم بی دفاع اندیمشک و بخشی از استان خوزستان مورد هجوم بمب ها قرار می گیرد و حدود 300 نفر شهید صدها نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: به همین دلیل اندیمشک شهر یک هزار شهید و سنگربان کرخه و دز و دروازه ورودی کربلای ایران لقب گرفت و در این رابطه امام راحل پیام می دهد که این اندیمشک است که مورد تجاوز دشمن واقع می شود و مردم فریاد جنگ جنگ تا پیروزی سر می دهند و رهبر معظم انقلاب در اولین نماز جمعه پس از بمباران اندیمشک این صحنه هولناک چنین تفسیر نمود که صدام در اندیمشک قصابی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه