English

نماینده مردم شوش

خواستار برخورد قاطع با دستگاه هایی هستیم که در احداث ساختمان ها سهل انگاری کردند

نماینده مردم شوش گفت: خواستار پیگیری و برخورد قاطع با تمام دستگاه های اجرایی هستیم که در احداث ساختمان ها سهل انگاری کرده اند تا در آینده شاهد تلفات جانی در حوادث نباشیم.

خواستار برخورد قاطع با دستگاه هایی هستیم که در احداث ساختمان ها سهل انگاری کردند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، سیدراضی نوری در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 5 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به روز بسیج گفت: بسیج مصداق تمام معنای ایثار و ازخودگذشتگی و جهاد است و بسیج طبق آنچه امام راحل(ره) وعده داده بود جهانی شده و حشدالشعبی در عراق، نیروهای مردمی در سوریه، حزب الله در لبنان و در یک کلام بیداری اسلامی یعنی بسیج نمونه هایی از این وعده است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نابودی داعش توسط فرزندان روح الله نمونه بارز تبلور بسیج است، عنوان کرد: این پیروزی توسط حاج قاسم سلیمانی و دیگر بسیجیان از جبهه مقاومت صورت گرفت؛ بسیج یعنی حضور، بصیرت، اخلاص، گوش به فرمان و رهبری بودن، نصب العین قرار دادن اقتصاد مقاومتی، حاج قاسم سلیمانی ها بودن، ذوب شدن در ولایت و آمادگی بدون چون و چرا در دفاع از نظام اسلامی و آرمان های آن در تحقق لشگر مخلص خدا است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیجی شدن آسان اما بسیجی ماندن مهم و سخت است، اظهار داشت: هفته بسیج را به همه آزادگان جهان به خصوص ولی امر مسلمین تبریک گفته و به دولت و مجلس است که زحمات این عزیزان را اجر بنهیم و مشکلات آنها را حل کنیم.

نوری در ادامه با محکوم کردن بیانیه اخیر اتحادیه عرب و اتهامات بی پایه علیه ایران در راستای شیطنت و فتنه انگیزی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل، گفت: سکوت این اتحادیه در قبال کشتار، نسل کشی و محاصره ظالمانه مردم مسلمان و عرب یمن که حاصل ائتلاف چند حاکم دست نشانده، مزدور و مرتجع است، آنها را شریک این فاجعه انسانی می دانیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با بیان اینکه متأسفانه در روزهای اخیر ملت ایران داغدار تعدادی از هموطنان خود در زلزله غرب کشور بودند، عنوان کرد: خواستار پیگیری و برخورد قاطع با تمام دستگاه های اجرایی هستیم که در احداث ساختمان ها سهل انگاری کرده اند تا در آینده شاهد تلفات جانی در حوادث نباشیم.

وی خطاب به رئیس جمهور بیان داشت: در روزهای اخیر شاهد حضور ریزگردها در خوزستان هستیم که کل زندگی مردم و محیط زیست را مختل می کند، بودیم لذا باید حق آبه زیست محیطی برای کنترل نهایی این پدیده صورت گیرد همچنین دستگاه های اجرایی مربوطه باید گزارش کار بدهند.

نوری همچنین افزود: شوش دانیال شهر تاریخی و مذهبی با قومیت ها مختلف و با دو اثر ثبت شده جهانی در یونسکو است همچنین با داشتن یادمان های شهدای دفاع مقدس و ظرفیت های گردشگری طبیعی، نه تنها زیرساخت گردشگری را ندارد بلکه متأسفانه سازمان میراث فرهنگی علاوه بر نداشتن برنامه برای توسعه گردشگری باعث ایجاد مانع برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است لذا باید در این خصوص کارگروهی برای شناسایی ظرفیت ها و برنامه ریزی برای زیرساخت ها هستیم.

نماینده مردم شوش در ادامه خطاب به وزیر نیرو اظهار داشت: گرمای سال گذشته فصل تابستان مردم را به ستوه آورد لذا باید پیگیری شود تا دستور ویژه در تکمیل پروژه های در دست انجام و راه اندازی ایستگاه های فوق توزیع به خصوص 400 کیلوولت در شهرستان هستیم تا تابستان سال آینده مردم شاهد افت ولتاژ و نوسان برق نباشند، همچنین خواهان رسیدگی به قیمت بالای آب بهای خوزستان در بخش شاهور هستیم.

وی خطاب به وزیر کشور در خصوص شهری شدن شهرک هفت تپه که مراحل خود را طی کرده است، یادآور شد: با توجه به گستردگی بخش شاهور و روستاهای 120گانه آن خواستار تسریع در عملیاتی کردن شهرستان شدن آن بوده و خواستار اعمال دستورالعمل حق مرزی برای مردم شوش دانیال هستیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به آخوندی خاطرنشان کرد: دو سال است که جاده های حوزه انتخابیه به علت عدم تکمیل پروژه های تعریض ازسوی وزارت راه و شهرسازی تلفات زیادی می دهد که نیازمند پیگیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی