English

امیر نصیر زاده:

شکست مفتضحانه داعش بیانگر حقانیت گروه مقاومت است

جانشین فرمانده نیروی هوایی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش با بصیرت و دشمن شناس است که به موقع تهدیدات را شناسایی کرده و به آن پاسخ می‌دهد.

شکست مفتضحانه داعش بیانگر حقانیت گروه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در حضور دانش آموزان درجه داری در لشکرک ضمن تبریک ریشه کن شدن داعش گفت: شکست داعش نشان داد که حق همیشه پیروز و باطل نابودشدنی است.

وی افزود: این شکست مفتضحانه بیانگر حقانیت گروه مقاومت، مواضع حق طلبانه جمهوری  اسلامی و همچنین خط بطلانی بر همه جنایات هولناک و تاسف برانگیز نظام ظلم و ستم است که جبهه مقاومت با اتکا به تجربه 8 سال دفاع مقدس موفق به کسب این موفقیت بزرگ شد.

امیر نصیرزاده خطاب به دانش آموزان گفت: پوشیدن لباس مقدس سربازی در ارتش افتخار بزرگی است که بایدشکرگزار این سعادت باشیم.

ارتش ایران اسلامی یک ارتش مردمی است

وی در ادامه به بیان ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخت و افزود: ارتش ایران اسلامی یک ارتش مردمی است و در دل ملت بزرگ کشورمان جای دارد.

جانشین فرمانده نهاجا تاکید کرد: بر اساس شرح وظایف، ارتش در زمان جنگ، وظیفه حراست از مردم را بر عهده دارد و در زمان صلح و در بحران‌هایی از قبیل زلزله اخیر با جان و دل در کنار مردم و کمک رسان آنها خواهد بود.

وی اهداف والا و الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران را از دیگر ویژگی‌های بارز آن برشمرد و افزود: ارتش همواره به دنبال حفظ ارزش‌های انقلاب، دفاع از حریم اهل بیت(ع) و تعالیم اسلام بوده و خواهد بود.

نصیرزاده خطاب به دانش آموزان گفت: اگر آرزوی حضور در رکاب امام حسین(ع) در روز عاشورا را داشتید، اینک با  حضور در ارتش و مقابله با تهدیداتی از قبیل گروه‌های تکفیری و داعش، انشاءالله این آرزوی شما جامه عمل خواهد پوشید.

وی دیگر ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را داشتن بصیرت دانست و ادامه داد: دشمنان به دنبال شکاف و تفرقه بین نیروهای مسلح هستند ولی ارتش با شناخت به موقع این تهدیدات و با تدبیر فرمانده محترم کل ارتش، تعامل و اقدامات بسیار خوبی در راستای هم افزایی بین نیروهای مسلح ازجمله ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد و این توطئه دشمنان را خنثی کرد.

جانشین نیروی هوایی ارتش کارآمدی ارتش را ویژگی بارز ارتش جمهوری اسلامی عنوان و خاطر نشان کرد: علاوه بر کارآمدی، ارتش از دانش بالایی برخوردار است و کارگاه‌های مجهزی نیز در اختیار دارد.

وی کارآمدی و دانش ارتش را نتیجه 8 سال دفاع مقدس دانست و گفت: برای حفظ این ویژگی‌های ارتش، باید با بهره مندی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، اقتدار خود را تحکیم و توسعه بدهیم.

امیر نصیرزاده وظایف تک تک کارکنان ارتش و همچنین دانش آموزان در حال آموزش را برای حفظ این ویژگی‌ها، اهمیت دادن به آموزش ها و مسائل تربیتی، اخلاقی و روحی و روانی عنوان و اظهار کرد: همواره ایمان و عزم راسخ الهی داشته باشید، خود را سرباز امام زمان(عج) بدانید و اخلاق خود را به اخلاق دینی تجهیز کنید.

وی در پایان ضمن تاکید بر حفظ آمادگی و نظم و انضباط، خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: ضمن بالا بردن سواد رسانه‌ای خود، در بهره برداری از شبکه‌های مجازی هوشیار و بیدار باشید؛ چرا که گسترش فضای مجازی یکی از ابزارها و توطئه دشمن در جنگ نرم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه