English

آیت الله هاشمی شاهرودی:

عراق و سوریه از دسیسه‌های شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم صهیونیستی غافل نشوند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شکست داعش، استکبار را به طراحی توطئه‌های جدید وا خواهد داشت، بنابراین ملّت و دولت عراق و سوریه نباید از دسیسه‌های شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم صهیونیستی غفلت کنند.

عراق و سوریه از دسیسه‌های شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم صهیونیستی غافل نشوند

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح شنبه، چهارم آذر ماه با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را شجره‌ای طیبه و حاصل تفکر معنوی و انقلابی امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و گفت: بسیج، برکات بسیاری برای انقلاب، کشور و جهان اسلام داشته و دارد.

آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تروریستی داعش را به رهبر معظم انقلاب، ملّت و دولت جمهوری اسلامی و نیز ملّت و دولت عراق و سوریه تبریک گفت و از تلاش‌ها و مجاهدات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای جبهه مقاومت، تشکر و قدردانی کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری هشدارهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم هوشیاری نسبت به توطئه‌های استکبار افزود: شکست داعش، استکبار را به طراحی توطئه‌های جدید وا خواهد داشت، بنابراین ملّت و دولت عراق و سوریه نباید از دسیسه‌های شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم صهیونیستی غفلت کنند، هرچند که جبهه مقاومت در غلبه بر آن دسیسه‌ها نیز پیروز خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی شاهرودی در ادامه با اشاره به حادثه دلخراش زلزله، بر ضرورت سرعت در بازسازی مناطق زلزله‌زده تأکید کرد و برای آسیب‌دیدگان این حادثه، از خداوند متعال، خواستار صبر و اجر شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، همچنین با اشاره به برگزاری «اجلاس بین‌المللی محبان اهل بیت(ع) و مسئله تکفیری‌ها» که در هفته گذشته برگزار شد، گفت: عنوان محبان اهل بیت(ع)، جاذبه فراوان و ظرفیت‌های بسیاری دارد که از آن می‌توان برای پیشبرد اهداف اسلامی و انقلابی استفاده کرد.

در ادامه این جلسه، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سفر خود به نمایندگی از مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناطق زلزله‌زده و حضور در ستاد بحران گفت: حدود یک دهه پیش، تدوین سیاست‌های پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از حوادث طبیعی و غیرمترقبه با استفاده از تجارب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تجربه‌هایی که در مواجهه دستگاه‌ها با زلزله بم به دست آمده بود، به رهبر معظم انقلاب پیشنهاد و پس از تدوین، توسط ایشان ابلاغ شد. با این حال، آنچه امروز در مناطق زلزله‌زده دیده می‌شود، با این سیاست‌ها و اجرای آنها فاصله دارد. بر این اساس، مهمترین گام در پیشگیری و کاستن از آسیب‌های چنین حوادثی، پیگیری تحقق سیاست‌های این حوزه و اولویت بخشیدن به آنهاست.

طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد تصویب شد

در ادامه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبصره 4 ماده 3 «طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد» به عنوان موضوع اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در دستور قرار گرفت که پس از اظهارنظرات موافق و مخالف، نظر مجلس شورای اسلامی عیناً تصویب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه