English

سردار یزدی:

پیروزی رزمندگان جهان اسلام را به امت اسلامی تبریک عرض می‌کنم

فرمانده سپاه تهران گفت: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که بگویند ما هم بودیم در صورتی که خودشان داعش را ایجاد کردند، دولت‌های مرتجع عربی هم می‌گویند که ما هم در شکست داعش بودیم اما خودشان با دلارهای نفتی به داعش کمک کردند.

پیروزی رزمندگان جهان اسلام را به امت اسلامی تبریک عرض می‌کنم

به گزارش خبرگزاری موج، سرادر محمد یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ به مناسب سی وهشتمین سالگرد هفته بسیج امروز(پنج شنبه 2آذر) در نشست صمیمی فرماندهان سپاه و ناجا در سالن رشادی پادگان ولیعصر(عج) با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: پیروزی رزمندگان جهان اسلام را به همه امت اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

وی گفت: زمانی که از بسیج صحبت می‌کنیم نام امام(ره) به ذهن‌ها متبادر می‌شود ایشان بودند که این شجره طیبه را بنا نهادند وقتی در شروع انقلاب با دشواری و مشکلات و هجوم بیکانگان مواجه بودیم اگر بسیج نبود حتماً با مشکلات زیادی مواجه می شدیم لذا نقش بسیج در دفاع مقدس را بی بدیل می‌دانیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ تصریح کرد: امام در روزهای آخر عمرشان از بسیج جهان اسلام نام بردند، امروز می‌بیند که بسیج نیروهای  اسلام در سوریه چه کرده است. بسیجیان جهان اسلام از کشور های مختلف عراق، سوریه، لبنان، افعانستان پاکستان، ایران و دیگر کشور های که نمی‌توانیم نام آنها را بیاوریم، هستند.

یزدی خاطر نشان کرد: امام وحدت مسلمانان میان شیعیان و اهل سنت را بیان کردند این پیام استراتژیک بیان از این داشت که همه مسلمان در مقابل جهان خوارن خواهند ایستاد.

سردار یزدی اظهار داشت: امام وقتی که بسیج جهانی اسلام را فرمودند این موضوع را حکیمانه ارائه کردند که این بسیج در سایه وحدت مسلمین به وجود خواهد آمد، در عصر ظهور همه مسلمان و شیعه نخواهند بود بلکه همه برای تحقق ظهور تلاش خواهند کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله گفت: وحدت است که توانست سایه دولت خود خوانده داعش را از سر بشیریت بردارد و امروز همه بشیریت از نابودی داعش خوشحال هستند، لذا آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که بگویند ما هم بودیم در صورتی که خودشان داعش را ایجاد کردند، دولت‌های مرتجع عربی هم می‌گویند که ما هم در شکست داعش بودیم اما خودشان با دلارهای نفتی به داعش کمک کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه