English

سرهنگ خزائی در همایش پیروان ولایت:

فرماندهی سردار قاسم سلیمانی موجب شکست داعش در منطقه شد

سرهنگ خزائی تاکید کرد: حرکت مستشاری و راهبردی نظام جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای دلیر سپاه قدس و در رأس آن فرماندهی سردار قاسم سلیمانی، موجب شکست داعش در منطقه شد.

فرماندهی سردار قاسم سلیمانی موجب شکست داعش در منطقه شد

به گزارش خبرگزاری موج، همایش بزرگ بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران با عنوان پیروان ولایت بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در مجموعه فرهنگی سیدالشهداء و با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان بنیاد شهید برگزار شد.

سرهنگ فریبرز خزائی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش پیروان ولایت اظهار کرد: پیروزی رزمندگان اسلام بر داعش، ثمره اعتقاد به اهل بیت(ع) و پیروی از ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: استکباری که در منطقه این همه هیاهو و خدم و حشم دارد، در مقابل رزمندگان اسلام خوار و ذلیل شد و این پیروزی را مدیون اعتقاد رزمندگان اسلام به اهل بیت(ع) هستیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: یکی از مهم‌ترین حوادث تاریخ معاصر ما، پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در کشور سوریه بر نیروهای داعش است.

سرهنگ خزائی تاکید کرد: حرکت مستشاری و راهبردی نظام جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای دلیر سپاه قدس و در رأس آن فرماندهی سردار قاسم سلیمانی، موجب شکست داعش در منطقه شد.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، داعش شجره خبیثه ای است که خواب های بسیاری برای این سرزمین و برای مسلمانان دیده بود و با شجاعت رزمندگان اسلام خواب هایش تعبیر نشد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: نباید به پیروزی فعلی بسنده کرد، بلکه باید با قدرت هر چه تمام‌تر برای نابودی کامل دشمنان نظام اسلامی تلاش کنیم.

سرهنگ خزائی یادآور شد: شخصیت‌های مهم سیاسی در سراسر دنیا پیروزی های ایران اسلامی را داشتن رهبری آگاه و دانا قلمداد می کنند و از ایشان به عنوان یکی از شجاع‌ترین افراد در دنیا یاد می کنند.

وی اظهار کرد: پوتین رئیس جمهور کشور روسیه از رهبری ایران با چند ویژگی یاد می‌کند و می‌گوید رهبر ایران فردی صادق، راستگو، است و هر چه می گوید محقق می شود و همچنین رهبری را فردی شجاع، نترس و زیرک ترین فرد عالم معرفی می کنند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: راه نجات و ترفیع مسلمانان به قله های بالاتر موفقیت، تبعیت از مقام معظم رهبری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه