English

امیر حاتمی:

قدرت دفاعی کشور را تقویت می کنیم

وزیر دفاع با بیان اینکه پیروزی بر داعش یک مرحله است، گفت: با تمام توان، قدرت دفاعی کشور را تقویت و آمادگی های خود را حفظ و با توطئه دشمنان مقابله می کنیم.

قدرت دفاعی کشور را تقویت می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش بزرگداشت شهدای مدافع حرم و فاتحین بسیج با تبریک هفته بسیج و پایان کار داعش به ملت های محور مقاومت و رهبر معظم انقلاب، گفت: پیروزی بر داعش یک مرحله است و تا زمانی که دشمن وجود دارد کار و تلاش وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز زمان توجه به دستاوردهای این پیروزی ها و تحلیل شرایط منطقه و جهان است؛ زیرا همواره با توطئه دشمنان روبرو هستیم و داعش اولین و آخرین اقدام آنها نیست.

امیر حاتمی با اشاره به زمان تشکیل داعش گفت: در زمان تشکیل داعش تلاش می شد که این گروه تروریستی را قیام گروهی برای احقاق حق خود جلوه دهند و دست آمریکا و اسرائیل پنهان بماند. آنهایی که این توطئه را طراحی کرده بوده فکر نمی کردند دست شان رو شود و به این سرعت داعش نابود شود، سخن از عمر بیست ساله آن می زدند اما به برکت رهبری مقتدر و  شجاعت جوانان از سراسر جهان اسلام در عرض ۶ سال پایان یافت.

آنها می خواستند کاری کنند که وحدت در جهان اسلام شکل نگیرد

وی ادامه داد: همه مستکبرین جهان پشت داعش و گروهای تروریستی ایستادند اما به فضل الهی آنچه شد که دیدید. آنها می خواستند کاری کنند که وحدت در جهان اسلام شکل نگیرد اما به برکت خون شهدا و لطف الهی نقشه آنها شکست خورد و ترکیبی که امروز در جهان اسلام شکل گرفته زمینه وحدت واحده اسلامی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: با تمام توان قدرت دفاعی کشور را تقویت و آمادگی های خود را حفظ و با توطئه دشمنان مقابله می کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی