English

آیت‌الله سیداحمد خاتمی:

ماموران نیروی انتظامی، خادمان امنیت در کشور اهل بیت هستند

امام جمعه موقت تهران گفت: در نظام مقدس، پلیس باید در قله معنویت باشد.

ماموران نیروی انتظامی، خادمان امنیت در کشور اهل بیت هستند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جلسه نهضت تهذیب با حضور فرمانده انتظامی و جمعی از کارکنان انتظامی استان در ستاد انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی، خادمان امنیت در کشور اهل بیت هستند، اظهار کرد: در نظام مقدس پلیس باید در قله معنویت باشد.

وی با اشاره به نقش تذکر و موعظه در پیشرفت و تعالی روح بشریت، افزود: حتی پیامبر اسلام به عنوان شخصیت اول جهان، از جبرئیل موعظه طلب می‌کرد.

نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی است

خاتمی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی است، گفت: این نیرو باید در عرصه های معنوی نیز در بالاترین جایگاه ها قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تاریخچه نیروی انتظامی به عصر حضرت امیرالمومنین می‌رسد، بیان کرد: حضرت امام علی(ع) پاک ترین و شجاع ترین نیروها را در شرطة الخمیس به کار گرفت و فرماندهی آن را به اصبغ ابن نباته تمیمی سپرد.

نیروی انتظامی به عنوان امین جان، مال و ناموس مردم باید از پاک ترین دستگاه ها باشد

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به عنوان امین جان، مال و ناموس مردم باید از پاک ترین دستگاه ها باشد، تصریح کرد: ماموران انتظامی باید به خدمت در نیرویی که توسط حضرت علی(ع) بنا شده، افتخار کنند.

وی، تذهیب نفس، اهمیت دادن به خانواده، رسیدگی به خویشاوندان و امر به معروف را از مراحل چهارگانه مورد اشاره قرآن برای سازندگی انسان ها برشمرد و اضافه کرد:‌ اگر نیت خالص داشته باشید، تمام ماموریت های شما برای تامین امنیت مردم، عبادت است.

خاتمی بی حجابی را یک جرم مشهود معرفی کرد

خاتمی بی حجابی را یک جرم مشهود معرفی کرد و افزود:‌ خادمان ملت در نیروی انتظامی باید در مقابل این پدیده بایستند.

وی با تاکید بر اینکه خانواده مامور نیروی انتظامی باید در تراز نیروی انتظامی باشند، خاطرنشان کرد:‌ احساس مسئولیت نسبت به خانواده، بسیاری از ناهنجاری‌ها را کاهش می دهد.

امام جمعه موقت تهران التزام عملی و اعتقادی به نظام اسلامی را به عنوان یک انتظار ویژه از نیروهای مسلح برشمرد و اظهار داشت: پلیس اسلامی نباید اهل مسامحه و سیاسی کاری باشد.

وی با بیان اینکه امروز در هر جایی که اسمی از اسلام ناب محمدی برده می‌شود نام جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد، اظهار داشت: التزام عملی به نظام به معنای قانون مداری و برخورد جدی با مظاهر تخلف است.

همه حکومت های بشری با میزانی از تخلف دست و پنجه نرم می کنند

وی با بیان اینکه همه حکومت های بشری با میزانی از تخلف دست و پنجه نرم می کنند، خاطرنشان کرد:‌ این توجیه از تخلف و حمایت از آن است که اشتباهی جبران ناپذیر به نظر می‌رسد.

خاتمی با تاکید بر اینکه نعمت بهره‌مندی از یک رهبر فرزانه، شجاع، کشورشناس، مدیر و مدبر یک مزیت بزرگ برای همه مردم ایران است، بیان کرد:‌ حتی غربی‌ها حضرت امام خامنه‌ای را به عنوان یکی از دوراندیش‌ترین رهبران تاریخ می‌شناسند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به پایان سیطره داعش تصریح کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، باید در شهرهای مرکزی ایران با داعش می‌جنگیدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه