English

ولایتی به مناسبت نابودی داعش در عراق و سوریه:

مقاومت بی تردید رمز پیروزی خواهد بود

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تصریح کرد: توطئه گران ضد امنیت، پایداری و اقتدار ایران اسلامی، خواب های شوم دیگری را طراحی خواهند کرد که باید هوشیار و بیدار در برابر آنان ایستادگی نمود که بی تردید رمز پیروزی همانا مقاومت خواهد بود.

مقاومت بی تردید رمز پیروزی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج، به مناسبت اعلام نابودی داعش، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل پیامی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.  

این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر وعده الهی محقق گردید و نصرت پروردگار در سایه ایثار و فداکاری دلیر مردان، فرماندهان، سرداران و مدافعان سرافراز حرم در پیروزی بزرگ در برابر داعش، جریانات افراطی و تکفیری و حامیان آنان متبلور گشت که این مهم تنها با مقاومت به دست آمده است.

از حدود شش سال گذشته با طرح آمریکایی-اسراییلی به منظور تبدیل مبارزه اسلام بر علیه صهیونیسم به اسلام در برابر اسلام و درگیر کردن مسلمانان منطقه در فتنه و آشوب و به راه انداختن داعش که خود بارها به آن معترف بودند، منطقه را به بی ثباتی و جنگ های نیابتی کشاندند و هر آنچه را بیان از ترسیم و تشریح آن قاصر است بر سر دولت های قانونی و ملت های مظلوم منطقه آوار کردند که بخش هایی اندک از این ددمنشی، خباثت، جنایت و ظلم در نامه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به محضر رهبر فرزانه انقلاب ارائه گردید و بسیاری دیگر نیز قابل توصیف نیست.

پایان داعش و سرنگونی پرچم سیاه شرم و دشمنی آنان نتیجه ایثار و فداکاری ملت های مظلوم منطقه، دولت های قانونی آنان، رشادت ها و ایثارگری های فرماندهان، مدافعان حرم و شهدای گرانقدر و همچنین مردم شریف و بزرگ ایران اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و عزم و همت تمامی مسئولان بود که بی تردید اگر این مقاومت و مجاهدت ها نبود امروز باید شاهد تسلط داعش و جریانات افراطی و تکفیری و تروریست ها که امنیت و آرامش منطقه را هدف قرار داده اند می بودیم.

همه ما قدردان این ایستادگی، فداکاری و مجاهدت ها هستیم و این پیروزی بزرگ و افتخارآفرین که قلب ملت های منطقه را شاد کرد را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و ملت ها و دولت های مظلوم منطقه تبریک می گویم.

البته باید دانست دشمنی های بدخواهان منطقه و به ویژه توطئه گران بر ضد امنیت، پایداری و اقتدار ایران اسلامی، خواب های شوم دیگری را طراحی خواهند کرد که باید هوشیار و بیدار در برابر آنان ایستادگی نمود که بی تردید رمز پیروزی همانا مقاومت خواهد بود.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی