English

سردار یزدی:

حدود ۷۲ هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی سپاه بهره مند شدند

فرمانده سپاه تهران گفت: برای تعمیر و مرمت مسکن حدود 36510 خانواده کمک شد و تقریبا به 37 هزار نفر سبد کالا داده شد.

حدود 72 هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی سپاه بهره مند شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار یزدی فرمانده سپاه تهران ضمن تبریک هفته بسیج و حلول ماه مبارک ربیع الاول گفت: به مناسبت هفته بسیج و برای محرومیت زدایی و کمک به محرومین تهران و سایر استان‌ها از سال 95 تا امروز حدود 4250 جهیزیه کامل تهیه کردیم که برخی از آنها را امروز مشاهده می‌کنید و بخشی را به نیازمندان داده‌ایم.

وی افزود در همین راستا برای تعمیر و مرمت مسکن حدود 36510 خانواده کمک شد و تقریبا به 37 هزار نفر سبد کالا داده شد. حدود 72 هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی و حتی عمل جراحی بهره‌مند شدند که این خدمات از فرودین سال گذشته حدود 18 ماه است که ادامه دارد.

فرمانده سپاه تهران خاطرنشان کرد: برای 11 هزار 200 کودک محصل لوازم تحریر داده شد که همه این کمک‌ها توسط مردم و خیرین تهران بوده است و سپاه تنها این امکانات را در اختیار آنها قرار داده است. 

وی ادامه دا: در 25 استان بغیر از تهران گروه‌های جهادی اعزام شدند 300 گروه جهادی در تهران در حال فعالیت هستند که تا به حال به 25 استان کسور اعزام شدند و به 19هزار خانواده در روستاها خدمات دادند بحمدالله امروز با به کارگیری بسیجیان  و با کمک خیرین توانسته‌ایم بخشی از وظیفه محرومیت زدایی نظام جمهوری اسلامی را انجام دهیم امروز مفتخریم بگوییم ار امکانات مردم خیرین می‌دهند خدمات خوبی ارائه دادیم.

رئیس سپاه تهران با اشاره به اهدا 2500 سبد کالا گفت: ما برنجهای داخلی، روغن و شکر و چای را تحت یک  سبد کالا قرار داده  تا در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه