English

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت

تحویل اولین محموله داروی بیماران خاص به زلزله زدگان

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش از تحویل اولین محموله داروی بیماران خاص به بیمارستان صحرایی ارتش در سر پل ذهاب خبر داد.

تحویل اولین محموله داروی بیماران خاص به زلزله زدگان

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ دوم شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با اعلام خبر فوق گفت: شش روز پس از حادثه زلزله در سرپل ذهاب بیمارانی به بیمارستان صحرایی مجهز ما در سرپل مراجعه کردند و نیاز فوری به داروهای بیماری صعب العلاج را داشتند که برابر تصویب فرمانده نیروی زمینی ارتش مقرر شد نسبت به این فراد رسیدگی شود.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: بلافاصله شور ستادی پزشکی برگزار کردیم و با داروخانه های مجهز مذاکراتی انجام شد که در نهایت تصمیم گیری شد تا داروهای کم یاب را در همین بیمارستان صحرایی در اختیار بیماران قرار دهیم.

امیر بابلی ادامه داد: اطلاع رسانی  از طریق رسانه های ملی و خبرگزاری ها و به ویژه فضای مجازی انجام شده و تعدادی از زلزله زدگان با مراجعه به بیمارستان ثبت نام کردند که اولین محموله داروهای نایاب را برای بیماران صعب العلاج در بیمارستان مجهز صحرایی نیروی زمینی در منطقه سرپل ذهاب ارسال کردیم.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش بابیان اینکه تمام بیماران خاص شناسایی شده اند، گفت: پل هوایی دارویی از تهران تا سرپل ذهاب ایجاد کردیم تا روزانه داروی کمیاب را در اختیار بیماران قرار دهیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم در این مسیر نیز خداوند ما را یاری کند و بتوانیم مانند گذشته خدمتی را برای مردم قدر شناس منطقه زلزله زده انجام داده باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی