English

۶۰ پرواز توسط نهاجا برای امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه انجام شده است

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از انجام بیش از ۶۰ سورتی پرواز توسط نهاجا برای امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

۶۰ پرواز توسط نهاجا برای امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه انجام شده است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر عزیز نصیرزاده جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از انجام بیش از 60 سورتی پرواز برای امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: در راستای امداد رسانی به زلزله زدگان غرب کشور تاکنون هواپیماهای ترابری سنگین و نیمه سنگین نهاجا بیش از 60 سورتی پرواز به مقصد کرمانشاه انجام داده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ماهیت تشکیل نیروی مسلح، تامین امینت کشور و مردم در هر شرایطی، از جمله در زمان جنگ، صلح، بحران ها و حوادث غیر مترقبه است.

امیر نصیرزاده ضمن تسلیت به بازماندگان زلزله اخیر کرمانشاه افزود: در اولین ساعات بعد از وقوع زلزله اخیر، نیروی هوایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح به کارهای امداد وارد شد و در این راستا اقدام به زدن بیمارستان صحرای در منطقه زلزله زده و اعزام پزشکان و کادر درمانی از بیمارستان بعثت و دیگر بیمارستان های این نیرو به غرب کشور بود.

وی اظهار داشت: هواپیماهای ترابری نیروی هوایی از شهرهای مختلف کشور، کمک‌های مردمی را به منطقه زلزله زده منتقل کرده و در برگشت نیز مصدومین و مجروحین را به بیمارستان‌های تهران ترابری کردند که تا کنون بیش از 60 سورتی پرواز در این خصوص انجام شده و امداد رسانی‌ها همچنان ادامه دارد.

امیر نصیرزاده تصریح کرد: بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش از جمله بیمارستان‌های نیروی هوای مسلح بود که 44تن از مجروحین در این بیمارستان بستری هستند و اقدامات درمانی برای آنها انجام می شود و برای همراهان این نیز سویت هایی در مهمانسرای بیمارستان در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه