English

رئیس دفتر رئیس جمهور:

کار بسیار بزرگی در بوکمال انجام شد

رئیس دفتر رئیس جمهور در رابطه با پاکسازی بوکمال تاکید کرد: کار بسیار بزرگی انجام شد. باتوجه به اینکه داعش مورد حمایت کشورهای مختلف به ویژه برخی کشورهای عربی از جمله عربستان قرار گرفت.

کار بسیار بزرگی در بوکمال انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه مراسم ختم پدر سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی در رابطه با انتظارات رهبری در مورد زلزله زدگان غرب کشور گفت: از همان زمان که این اتفاق افتاد شخص رئیس جمهور و دولت تمام توان خود را در امداد رسانی به زلزله زدگان و خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست داده گذاشته و تلاش کردند.

تلاش خواهیم کرد رضایت زلزله زدگان و رضایت رهبری فراهم شود 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: تلاش خود در این زمینه را افزایش داده و تلاش خواهیم کرد رضایت زلزله زدگان و رضایت رهبری فراهم شود تا بتوانیم به وظیفه ملی و دینی خود عمل کنیم.

واعظی همچنین با اشاره به مذاکرات سوچی، سفر سران به روسیه را مهم خواند وخاطرنشان کرد: این مذاکرات بسیار مهم و مقدمه گام های موثر در حل بحران سوریه است.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: این سفر، سفر بسیار مهمی است که نتیجه ۱۱ ماه مذاکرات نمایندگان سه کشور است و بسیار موفق بوده است و خوشبختانه توانستند آرامش را در سوریه ایجاد کنند.

مذاکرات سوچی مقدمه ای برای گام‌های موثر است

وی افزود: مذاکرات آستانه، به اجماع این عملیات میدانی ختم شد که سوریه باید سامان یابد و مذاکرات سوچی بسیار با اهمیت بوده و مقدمه ای برای گام‌های موثر است.

واعظی همچنین در رابطه با پاکسازی بوکمال تاکید کرد: کار بسیار بزگی انجام شد. باتوجه به اینکه داعش مورد حمایت کشورهای مختلف به ویژه برخی کشورهای عربی از جمله عربستان قرار گرفت. این کشورها بنا داشتند در سوریه به دنبال ایجاد حکومتی و اسرائیل دوم در این کشور بودند.هدف اصلی آنها ایران شیعی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه