English

کمال خرازی:

بوکمال آخرین پایگاه فعال داعش بود

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در خصوص پاکسازی بوکمال گفت: این آخرین پایگاه فعال داعش بود و در عراق هم قبلا تکلیف روشن شده بود که معنای پیروزی بسیار بزرگی است.

بوکمال آخرین پایگاه فعال داعش بود

به گزارش خبرگزاری موج، کمال خرازی  در حاشیه مراسم درگذشت پدر سخنگو وزارت خارجه در خصوص پاکسازی بوکمال گفت: این آخرین پایگاه فعال داعش بود و در عراق هم قبلا تکلیف روشن شده بود که معنای پیروزی بسیار بزرگی است.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی قول داده بود و به موقع این جریان به اتمام رسید. این به معنای تمام شدن داعش نیست و باید به فکر حمایت‌هایی که عربستان و آمریکا از آن‌ها می‌کنند، باشیم.

مکرون اشتباه می‌کند

وی در خصوص مواضع ضد ایرانی فرانسه نیز گفت: مکرون اشتباه می‌کند. آن‌ها در جریان آن‌چه در سوریه گذشت باتوجه به سبقه سنتی که داشتند وظایف‌شان در قبال سوریه را انجام ندادند و اتفاقا لبنانی‌ها در این خصوص گلایه  داشتند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی خاطرنشان کرد: فرانسه امروز برای جبران این عقب ماندگی خود اشتباه دیگری را مرتکب می‌شود؛ برپایه تحلیل‌های غلط موضع می‌گیرند در حالی که واقعیت منطقه تغییر کرده است و آن‌ها باید سیاست‌های خود را براساس واقعیت‌های منطقه تنظیم کنند.

نمایش اتحادیه عرب به جایی نمی‌رسد

وی درخصوص نشست اخیر اتحادیه عرب گفت: این‌ها بیشتر نمایش است . نمایشی که به جایی نمی‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه