English

نوبخت:

تکمیل قطار شهری یک ضرورت برای قم است

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه گفت: تکمیل قطار شهری یک ضرورت برای قم است و در تصویب بودجه سال 97 نیز بودجه‌ای را برای تکمیل قطار شهری قم در نظر خواهیم گرفت.

تکمیل قطار شهری یک ضرورت برای قم است

به گزارش خبرگزاری موج، محمدباقر نوبخت امشب(یکشنبه) در جمع خبرنگاران قمی گفت: حضور در قم در فواصل مختلف انجام شده است و از بیانات مراجع عظام تقلید بهره برده‌ایم.
وی افزود: در دو سال گذشته و بعد از سفر رئیس‌جمهور به استان قم، این سفر برای پیگیری‌ مصوبات سفر رئیس‌جمهور صورت گرفته است. در این سفر توسعه و پیشرفت استان قم در اولویت برنامه‌ها قرار داشته و در تصویب بودجه سال 97 نیز بودجه‌ای را برای تکمیل قطار شهری قم در نظر خواهیم گرفت.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه بیان کرد: در جلسات با مراجع عظام تقلید، شورای برنامه‌ریزی استان و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین مشکلات و به‌ویژه قطار شهری قم مورد بحث قرار گرفت، چرا که با توجه به جایگاه قم و زائرخیز بودن این شهر و قطب گردشگری مذهبی بودن استان قم در کشور، تکمیل قطار شهری یک ضرورت برای قم است.

وی با اشاره به خسارت دیدن کشاورزان استان قم در فصل سرد سال، گفت: در این زمینه با هماهنگی شورای برنامه‌ریزی و سازمان برنامه و بودجه، امیدواریم این مشکل نیز به‌زودی برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی