English

امام جمعه کرمان استعفا داد

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: به دلیل کهولت سن استعفای خود را نوشتم و معتقد بودم که این سمت به یک فرد جوانی داده شود و به زودی یک نفر به عنوان امام جمعه کرمان معرفی می‌شود.

امام جمعه کرمان استعفا داد

به گزارش خبرگزاری موج،  آیت‌الله سید یحیی جعفری صبح امروز 27 آبان‌ در دیدار فرمانده سپاه ضمن تسلیت ایام سوگواری خاندان نبوت اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) مصیب‌ها و رنج‌های زیادی تحمل کرد تا توانست اسلام را به عنوان برنامه زندگی بشر به مردم منتقل کند. اقدامات پیامبر (ص) از روی درایت و با درنظر گرفتن همه جهات بوده است و حکومت اسلامی را در مدینه بنیان نهادند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: هر موقع که مسلمانان به دستورات اسلام و دستورات دین عمل کرده‌اند، مراحل رشد و کمال را طی و به موفقیت دست پیدا کرده اند و هر زمان نیز کوتاهی کردند، دچار عقب افتادگی شدند.

به دلیل کهولت سن استعفای خود را نوشتم

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد: به دلیل کهولت سن استعفای خود را نوشتم و معتقد بودم که این سمت به یک فرد جوانی داده شود و به زودی یک نفر به عنوان امام جمعه کرمان از طرف مقام معظم رهبری معرفی می‌شود.

وی با بیان این‌که «با مجاهدت‌های نیروهای مسلح توانستیم تمامیت ارضی کشور را حفظ کنیم»، اظهار کرد: امروز دشمن حیران است و نمی‌داند چه کند ما امروز قوی و قدرتمند هستیم و جنایتکاران استعمارگران جرات نمی‌کنند به چشم چپ به این ملت نگاه کنند.

باید به مردم آگاهی داد

وی با تاکید بر این‌که باید به مردم آگاهی داد، عنوان کرد: روحانیت وظیفه دارند که این آگاهی را به مردم دهند تا بر بصیرت مردم افزوده شود. نقش سپاه هم به اندازه‌ای زیاد می‌باشد که امام راحل فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور نیز نبود».

امام جمعه کرمان تصریح کرد: اگر دشمن لبخندی به ما می‌زند روی حساب دیگر است و دشمن، دشمن است و ما باید خودمان را در برابر دشمن مجهز کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه