English

جهرمی در جمع خبرنگاران:

۱۴۷ سایت موبایل در مناطق زلزله زده به مدار بازگردانده شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در همان شب اول زلزله 147 سایت موبایل به دلیل آسیب زیرساخت های برقی از دسترس خارج شد، ولی همان شب به مدار برگردانده شد.

147 سایت موبایل در مناطق زلزله زده به مدار بازگردانده شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط ارتباطی در مناطق زلزله زده غرب کشور گفت: از ساعات اولیه وقوع زلزله همکاران ما در ستاد بحران وزارت ارتباطات فعال بودند و در همان شب اول زلزله 147 سایت موبایل به دلیل آسیب زیرساخت های برقی از دسترس خارج شد، ولی همان شب به مدار برگردانده شد.

اپراتورهای موبایل بسته های ویژه ای را در آن مناطق در نظر گرفته اند

وی تصریح کرد: دیروز ظهر آخرین گزارشی که دریافت کردیم مبنی بر اینکه شرایط ارتباطی در مناطق زلزله زده به حالت قبل بازگشته است. اپراتورهای موبایل بسته های ویژه ای را در آن مناطق در نظر گرفته اند.

فضای مجازی نقش مثبتی در کمک رسانی به حادثه دیدگان و اطلاع رسانی به موقع دارد

وزیر ارتباطات با بیان اینکه فضای مجازی نقش مثبتی در کمک رسانی به حادثه دیدگان و اطلاع رسانی به موقع دارد، گفت: علیرغم این مسئله باید در این قبیل شرایط، کاری کنیم که از شایعات کاسته و یا به طور کامل در این خصوص شایعاتی نداشته باشیم.

آذری جهرمی در پایان اظهار داشت: از ستاد بحران گزارشی مبنی بر اختلال ارتباطاتی در مناطق زلزله زده دریافت نکرده ام؛ اما اگر چنین مسئله ای هم وجود داشته باشد همکاران بنده سریعا اقدام به حل مشکلات موجود خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه