English

هاشمی در جمع خبرنگاران:

مهم ترین مسائل برای ما مدیریت مسائل روحی و روانی زلزله زدگان خواهد بود

وزیر بهداشت با اشاره به زلزله کرمانشاه گفت: یکی از مهم ترین مسائل برای ما، مدیریت مسائل روحی و روانی زلزله زدگان خواهد بود. حدود ۴۰ تیم روانشناس روانه منطقه شده اند.

مهم ترین مسائل برای ما مدیریت مسائل روحی و روانی زلزله زدگان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به زلزله کرمانشاه اظهار کرد: معمولا در روزهای ابتدایی، احساسات عمومی غلیان دارد اما پس از آن مردم تنها گذاشته می شوند که امیدواریم این اتفاق در حوزه بهداشت و درمان نیفتد.

وی افزود: به طور دائم یکی از معاونین من در منطقه حضور دارد و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم بسیار عالی درخشید و رئیس جمهور و مقامات محلی از خدمات آن ها راضی بودند.

وزیر بهداشت درباره فعالیت انجمن های مردمی در زمینه تامین مایحتاج دارویی زلزله زدگان تصریح کرد: انجمن های سرطانی و کلیوی و...فعال شده اند و خدمات از طریق همین ها دارد ارائه می شود.

قاضی زاده هاشمی درباره مدیریت مسائل روحی و روانی زلزله زدگان گفت: یکی از مهم ترین مسائل برای ما طی یکی دو هفته آینده، مدیریت مسائل روحی و روانی زلزله زدگان خواهد بود. حدود ۴۰ تیم روانشناس و روانپزشک به صورت داوطلبانه روانه منطقه شده اند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه