English

سردار رمضان شریف:

سپاهیان در حال امدادرسانی به زلزله زدگان هستند

سخنگوی سپاه گفت: ۲ فروند هواپیمای ایلوشین و ۳ فروند هواپیمای آنتونوف نیروی هوافضا و ۳ فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه در حال امدادرسانی به زلزله زدگان هستند.

سپاهیان در حال امدادرسانی به زلزله زدگان هستند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه درخصوص خدمات رسانی نیروی هوافضای سپاه به مجروحان حادثه زلزله استان های کرمانشاه و ایلام اظهار داشت: در پی وقوع این زلزله و بالا بودن تعداد مجروحان و مصدومین، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه از همان ساعات اولیه وقوع زلزله به منظور تسریع در روند امداد رسانی و ایجاد تسهیلات لازم برای انتقال مجروحین به بیمارستان های تهران و نیز انتقال امکانات مورد نیاز به مناطق زلزله زده در فرودگاه کرمانشاه مستقر شد.  

شریف تصریح کرد: تا کنون ۵ فروند هواپیما شامل ۲ فروند هواپیمای ایلوشین و ۳ فروند هواپیمای آنتونوف نیروی هوا فضای سپاه نسبت به انتقال مجروحان به تهران و نیز انتقال اقلام و تجهیزات مورد نیاز از جمله دارو به فرودگاه کرمانشاه اقدام کرده اند.  

سخنگوی سپاه در ادامه اظهار کرد: ۳ فروند بالگرد نیروی زمینی سپاه نیز به منظور امداد رسانی و انتقال مجروحین و مصدومین از مناطق زلزله زده فرودگاه کرمانشاه در این فرودگاه مستقر و به انجام مأموریت می پردازند.  

شریف در پایان از ادامه روند امدادرسانی هواپیماها و بالگردهای نیروی هوافضای سپاه تا مرتفع شدن مشکلات هموطنان زلزله زده خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه