English

دادستان کل کشور:

دادستان های عمومی مراکز استان های زلزله زده مکلف به امداد رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده اند

دادستان کل کشور با صدور پیامی ضمن اعلام تسلیت به خانواده‌های قربانیان زلزله غرب کشور، دادستان های عمومی و انقلاب مراکز استان های زلزله زده را به پیگیری جدی حل و فصل مشکلات و نظارت بر روند خدمت رسانی و امداد رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده مکلف کرد.

دادستان های عمومی  مراکز استان های زلزله زده مکلف به امداد رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده اند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، در متن اطلاعیه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری آمده است: ضایعه درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان در استان‌های غرب کشور در اثر وقوع زمین لرزه شب گذشته موجب تاثر و تاسف است. ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم قربانیان این حادثه و مردم عزیز کشورمان و آرزوی صبر و سلامتی برای بازماندگان ،امیدوارم با امداد رسانی مناسب و کمک های سریع و به موقع مردم،مسئولان و متولیان کمک رسانی قدری از آلام این عزیزان کاسته شود.

دادستان کل کشور تصریح کرده است: وقوع این زمین لرزه که موجب کشته شدن جمعی از هموطنان عزیز و مجروح و مصدوم شدن جمعی دیگر و همچنین موجب وارد آمدن خسارت‌های مادی به بخشی از مردم شریف و عزیز غرب کشور شد ضرورت هماهنگی و مساعدت جدی همه دستگاه های خدمت رسانی از جمله دستگاه های امداد و نجات و خدمات رسانی شهری و روستایی را می‌طلبد.

منتظری تأکید کرد: از این رو انتظار جدی و قانونی می‌رود که متولیان دستگاه‌های ذی ربط تمام همت و توان خود را در راه کمک به آسیب دیدگان به کار گیرند و دادستان های محترم مراکز استان‌های واقع در مناطق زلزله زده و استان های معین، به همراه دادستان‌های شهرستان‌ها نیز حسب وظایف قانونی خود نظارت ویژه بر روند امداد رسانی و ایجاد آرامش، نظم و امنیت انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه