English

نماینده قائم شهر در نطق میان دستور:

وضعیت صنعت و اقتصاد را ساماندهی کنیم

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی بر اصلاح ساختار اقتصادی در دولت تاکید کرد و گفت: باید از سیاست زدگی پرهیز کرده و وضعیت صنعت و اقتصاد را ساماندهی کنیم.

وضعیت صنعت و اقتصاد را ساماندهی کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالله رضیان در نطق میان دستور امروز ضمن تسلیت اربعین حسینی و همچنین تسلیت به مردم کرمانشاه و حادثه دیدگان زلزله زده ، روز ارتش را به حافظان حریم امنیت و قداست کشور تبریک گفت و اظهار کرد: این روزها اوضاع سیاسی منطقه ملتهب است و تبانی دشمنان جمهوری اسلامی ایران به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان درصدد توطئه جدید هستند.

وی افزود: شکست گروه‌های تروریستی در عراق، سوریه و تضعیف عربستان در یمن موجب طراحی توطئه ای جدید در لبنان شده لذا درایت و هوشیاری همه ارکان نظام و حفظ وحدت در درون کمشور برای همه لازم و ضروری است.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: البته رفتار ترامپ و ولیعهد عربستان در گذشته توسط گذشتگان تکرار شده بود، نتیجه آن قتل عام مردم سوریه، عراق و یمن و نابودی زیرساخت‌های آنها و در عوض پیروزی مردم این کشورها و نابودی تروریسم و قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران بوده و آن ها باید درس عبرتی از گذشته گرفته و رفتارهایشان را اصلاح کرده و از رفتار جنون آمیز پرهیز کنند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه با بیان این که کشور ما در حال حاضر از جهات اقتصادی در شرایط سختی قرار دارد گفت: ایجاد فضای یاس و نامیدی خواسته دشمنان این نظام است، در درجه اول ما مسئولین باید به خود آمده و برنامه‌ریزی صحیح کرده و راه‌های برون رفت از این فضا را بیابیم.

ساختار اقتصادی دولت و شرکت‌های دولتی را اصلاح نماییم

وی خاطرنشان کرد: ساختار اقتصادی دولت و شرکت‌های دولتی را اصلاح نماییم، جوانان تحصیل کرده را دریابیم به کمک آنها اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم و از سیاست زدگی پرهیز کرده و وضعیت صنعت را ساماندهی و گره‌های کور صنعت را باز کنیم. همچنین بخش خصوصی واقعی و دلسوز را پیدا و به آن ها کمک کنیم و  در کنار آن قرار بگیریم. فساد را از بدنه حاکمیت، دولت، مجلس و قوه قضائیه پاک کنیم.

جنگ امروز دشمن ایجاد یاس و نامیدی و فاسد جلوه دادن همه مسوولین کشور است

این نماینده مجلس در ادامه بیان کرد: مردم ما باید هوشیاری داشته و جنگ امروز دشمن ایجاد یاس و نامیدی و فاسد جلوه دادن همه مسئولین کشور و اختلاف افکنی بین گروه‌ها و جناح‌ها و مردم و مسئولین است و باید رفتارهای اصلاح گرایانه باشد نه نابود کننده. اگر همت داشته باشیم می‌توانیم در مسیر درست قرار بگیریم و بر این امور فائق امده و رشد اقتصادی را رقم بزنیم .

نماینده مردم قائم شهر در مجلس همچنین ابراز کرد:  حضور استاندار جدید مازندران را به فال نیک می گیریم و از او می خواهیم استان را خوب بشناسد، مراقب افراد فرصت طلب و ابن الوقت باشد و تلاش کند افراد دلسوز و حامی دولت در کنار ایشان قرار گیرند، چالش‌های استان را با برنامه ریزی  رفع کند.

رضیان در پایان از وزیر راه درخواست کرد تا پروژه راه تهران به قائم شهر تکمیل شود و گفت: از وزارت خانه‌های صنعت و اقتصاد برای پی گیری مشکلات شرکت البرز مرکزی و نساجی مازندارن و قائم شهر تشکر می کنم اما انتظار است مصوبات عملیاتی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه