English

محمد عزیزی:

حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان از بخش ارزش‌افزوده به وزارت ورزش داده می‌شود

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امسال حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان از بخش ارزش‌افزوده به وزارت ورزش داده می‌شود، گفت: این هزینه صرف اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی خواهد شد.

حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان از بخش ارزش‌افزوده به وزارت ورزش داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد عزیزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان از بخش ارزش‌افزوده به وزارت ورزش داده می‌شود، گفت: این هزینه صرف اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری طرحی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یک کار دیگری که ما انجام دادیم این است که از عوارض سیگار که حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان است به دنبال تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی ۳۰ در صد جهت کارهای ورزشی تخصیص پیدا می‌کند و امید است این اعتبارات صرف هزینه جاری نشود و پروژه‌های ناتمامی که با این هزینه‌ها تکمیل شود و برای استفاده مردم به کار رود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لازم است تا تمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی را تمام کنیم و اگر با درآمدهای وزارت ورزش بخواهیم آن را پرداخت کنیم ۳۰ سال طول می‌کشد و اگر اعتباراتی که از ارزش‌افزوده تامین می‌شود را نیز به حساب بیاوریم اتمام این پروژه‌ها در حدود ۱۰ سال به طول می‌انجامد و این واقعیت کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه