English

در گفتگوی تلفنی انجام گرفت

روحانی دستور تسریع در روند کمک رسانی به زلزله زدگان را به استاندار کرمانشاه ابلاغ کرد

رئیس جمهور در تماسی تلفنی با استاندار کرمانشاه در جریان تازه ترین گزارش وضعیت امداد رسانی و رسیدگی به زلزله زدگان این استان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

 روحانی دستور تسریع در روند کمک رسانی به زلزله زدگان را به استاندار کرمانشاه ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در تماسی تلفنی با "هوشنگ بازوند " استاندار کرمانشاه در جریان تازه‌ترین گزارش وضعیت امداد رسانی و رسیدگی به زلزله زدگان این استان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی یکشنبه شب پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه در تماس تلفنی با وزیر کشور در جریان روند امداد رسانی به زلزله زدگان و رسیدگی به وضعیت منطقه قرار گرفت و دستور داد تمام امکانات موجود کشور و بخصوص استانهای همجوار در جهت اقدامات فوری و امدادی برای هموطنان گرفتار زیر آوارها، خدمات درمانی برای مصدومین و تامین احتیاجات لازم هموطنان آسیب دیده  بسیج شوند.

رئیس‌جمهور همچنین طی دستوری به معاون اول خود ماموریت داد تا ضمن مدیریت عالی موضوع جهت پشتیبانی کامل، مجموعه امکانات دولت و سایر نهادهای عمومی، نظامی و تشکل های مردمی را در این جهت بسیج نماید.

روحانی در تماس تلفنی امروز خود  با استاندار کرمانشاه ، دستورات لازم را برای بسیج همه امکانات دستگاهها و نهادها جهت امداد رسانی به زلزله زدگان و رسیدگی فوری به وضع آسیب دیدگان و مصدومان صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه