English

امیر سیاری در جمع خبرنگاران:

ما باید نیروی انسانی خود را متناسب با تهدیدات آینده به علم و دانش روز تجهیز کنیم

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نوسازی ارتش در ابعاد تجهیزاتی و زیرساختی و تربیت نیروی انسانی کارآمد از برنامه‌های بنده در ارتش است.

ما باید نیروی انسانی خود را متناسب با تهدیدات آینده به علم و دانش روز تجهیز کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، امیر حبیب‌الله سیاری معاون جدید هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران طی سخنانی ضمن قدردانی از فرمانده کل قوا برای اطمینان به وی جهت اعطای سمت معاونت هماهنگ کننده کل ارتش گفت: ما در عصر انفجار اطلاعات قرار داریم و باید آگاهی لازم و کافی از تحولات دنیا داشته باشیم.

ایران موظف است تمام اتفاقاتی که در جهان می‌افتد را رصد کند

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران موظف است تمام اتفاقاتی که در جهان می‌افتد را رصد کند به ویژه اتفاقاتی که در کشورهای منطقه و تغییر و تحولاتی که استکبار جهانی در بعضی نقاط منطقه انجام می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: ما باید آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه تهدیدی که تمامیت ارضی کشور و استقلال انقلاب را با خطر مواجه می‌کنند، داشته باشیم تا بتوانیم در هر وضعیتی به این تهدیدات پاسخ بدهیم.

امیر سیاری با تاکید بر حرکت به سمت ارتقاء توان دفاعی ارتش تصریح کرد: معنای بازدارندگی آن است که ما باید آنقدر توانمند شویم تا هیچ کس اجازه تعرض به ما را به خودش ندهد برای این کار اقدامات زیادی بایست انجام شود و نمی‌شود مبتنی بر علم و توان گذشته برای مواجهه در آینده اتکا کرد. 

وی خاطرنشان کرد: ما باید به تجهیزات و دانش فعلی و آینده اتکا کنیم تا بتوانیم در مقابل تهدید آینده جوابگو باشیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به منویات فرمانده کل قوا مبنی بر نو شدن ارتش اظهار داشت: این نو شدن بدان معنا است که باید مجهز به علم و دانش روز بود تا بتوان در مقابل تهدیداتی که در اطراف ما اتفاق می‌افتد توان آمادگی داشت در بحث تجهیزات هیچ کشوری به آنچه که داشته است بسنده نکرده و دائما در حال پیشرفت است و این یکی از ضرورت‌های مورد نیاز ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح است.

امیر سیاری ادامه داد: ما باید نیروی انسانی خود را متناسب با تهدیدات آینده به علم و دانش روز تجهیز کنیم و این موضوع باید در دستور کار ما باشد.

دستیابی به تجهیزات جدید و مدرن در دستور کار ارتش قرار دارد

وی با بیان اینکه دستیابی به تجهیزات جدید و مدرن در دستور کار ارتش قرار دارد، گفت:‌ موضوع دیگری که باید به آن توجه کرد توجه به زیرساخت‌ها و این کار باید در ارتش به وجود بیاید اینها برنامه‌های کاری است که عزیزان ما در گذشته در ارتش پایه‌گذاری کردند و بنده هم موظف هستم آنچه را که فرمانده معظم کل قوا در حکم بنده مقرر فرمودند دستیابی پیدا کنم.

ارتش و سپاه این آمادگی را دارند که در مقابل همه تهدیدات ایستادگی کنند 

معاون هماهنگ کننده ارتش در پایان اظهار داشت: ما به مردم عزیز این اطمینان می‌دهیم که ارتش و سپاه این آمادگی را دارند که در مقابل همه تهدیدات ایستادگی کنند و و امنیتی پایدار برای کشور رقم بزنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه