English

سرکنسول ایران در کربلا اعلام کرد:

تاکنون بیش از یک میلیون زائر ایرانی به کشور بازگشته اند

سرکنسول ایران در کربلا،اعلام کرد: بر اساس آمار تاکنون بیش از یک میلیون زائر ایرانی به کشور بازگشته اند و ما از زائران می‌خواهیم که در مسیر بازگشت با توجه به تراکم جمعیتی که وجود دارد صبر و تحمل بیشتری داشته باشند

تاکنون بیش از یک میلیون زائر ایرانی به کشور بازگشته اند

به گزارش خبرگزاری موج، میر مسعود حسینیان، با ارائه توضیحاتی از وضعیت زائران ایرانی شرکت کننده در راهپیمایی اربعین حسینی اظهارکرد: امسال برای  شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی بیش از ۲ میلیون ویزای انفرادی صادر شد. قطعا صدور این میزان ویزا، کار بسیار سنگینی بود و دوستان ایرانی و عراقی در این زمینه زحمت زیادی کشیدند.

این دیپلمات کشورمان با بیان این که در اربعین سال جاری امور نسبت به سالهای قبل منظم و مرتب تر بود ،افزود: بر اساس آمار تاکنون بیش از یک میلیون زائر ایرانی به کشور بازگشته اند و ما از  زائران می‌خواهیم که در مسیر بازگشت با توجه به تراکم جمعیتی که وجود دارد صبر و تحمل  بیشتری داشته باشند و رعایت حال کهنسالان،کودکان ،زنان و بیماران را بکنند.

تاکنون 23 فوتی در کربلا داشته‌ایم

حسینیان با اعلام این که در اربعین امسال تاکنون 23 فوتی در کربلا داشته‌ایم که بر اثر حوادث رانندگی ، بیماری و .. فوت کرده اند، گفت: همچنین  تا این لحظه ،هزار برگه ی عبور برای زائرانی که مدارکشان را گم کرده اند ، صادر کرده ایم.

 وی در ادامه مصاحبه خود  با رادیو اربعین خاطر نشان کرد: امسان نیزهمچون سال گذشته با مشکل گمشدگان مواجه بودیم و در این مدت تمام تلاشمان را کردیم که  این مشکل برطرف شود و امیدواریم تا فردا و پس فردا مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد را برطرف کنیم و افراد گمشده  به آغوش خانواده های شان باز گردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه