English

با صدور حکمی از سوی نوبخت؛

رئیس سازمان نقشه برداری کشور منصوب شد

محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، با صدور حکمی، مسعود شفیعی را به عنوان رئیس سازمان نقشه برداری کشور منصوب کرد.

رئیس سازمان نقشه برداری کشور منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج، در حکم صادره از سوی نوبخت با اشاره به ضرورت تحول بنیادین در راهبری توسعه، طراحی زیرساخت ها و رصد توسعه پایدار و متوازن کشور از رئیس جدید سازمان نقشه برداری کشور خواسته شده است "با برخورداری از همکاری واحدهای مرتبط و بهره گیری از کارشناسان و صاحبنظران برجسته، نسبت به توسعه کیفی فعالیت های نقشه برداری و اطلاعات مکانی در چارچوب ماموریت ها و وظایف آن سازمان اقدام لازم صورت گیرد."

مسعود شفیعی؛ متولد سال 1358 پیش تر به مدت 3 سال به عنوان قائم مقام و معاون فناوری توسعه، برنامه ریزی و هماهنگی دستگاهها در سازمان نقشه برداری کشور فعالیت کرده و مدتی را نیز سرپرست معاونت اداری، مالی و پشتیبانی این سازمان بوده است.

در مدت مسوولیت قبلی او در این سازمان، علاوه بر استقرار نظام مدیریت بهره وری، فاز نخست زیرساخت ملی اطلاعات فضای کشور به انجام رسید.

شفیعی، در میانه دهه 80 به مدت 6 سال به عنوان دبیر گروه پژوهشی امور زیربنایی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حسن روحانی همکاری نزدیکی با افرادی چون اکبر ترکان و محمدباقر نوبخت داشت. نتایج مطالعات این گروه پژوهشی بویژه در حوزه آمایش سرزمینی و امور زیرساختی از جمله اطلاعات مکانی، برنامه ریزی منطقه ای و جابه جایی مرکز سیاسی کشور، یکی از منابع اصلی مطالعاتی برای نهادهای تصمیم گیری از جمله مجلس شورای اسلامی و دولت در این حوزه بوده است.

از دیگر سوابق رئیس جدید سازمان نقشه برداری کشور می توان به عضویت او در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، عضویت در شورای مشورتی حقوقی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مشاور هماهنگی امور استانها در سازمان برنامه و بودجه کشور، مسوول گروه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان سنجش آموزش کشور اشاره کرد.

سازمان نقشه برداری کشور، به عنوان عالی ترین نهاد حاکمیتی کشور در امور اطلاعات مکانی شناخته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه