English

رحیمی از آتش زدن نمادین برجام انتقاد کرد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش نسبت به آتش زدن نمادین برجام در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: این گونه حرکات خودسرانه و احساسی توسط هر جماعتی و با هر قصدی باعث افزایش هزینه‌های ایران در مناسبات بین‌المللی و تحمیل خسارات چندگانه خواهد شد.

رحیمی از آتش زدن نمادین برجام انتقاد کرد

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا رحیمی در مطلبی در کانال تلگرامی‌اش با عنوان «حرکت فراتر از رهبری برخلاف امنیت ملی کشور» نسبت به آتش زدن نمادین برگه‌ای منقش به "برجام" در راهپیمایی ۱۳ آبان واکنش نشان داد.

وی توضیح داد: در حالی روز گذشته در راهپیمایی۱۳ آبان در خیابان طالقانی و مقابل سفارت سابق آمریکا به‌طور نمادین عنوان برجام در آتش انداخته شد که سیاست های خارجی و دفاعی کشور موضوعاتی حاکمیتی هستند که در عالی‌ترین سطوح تصمیم‌گیری، برنامه ریزی و هماهنگ و اجرا می‌شوند.

به گفته رحیمی حرکت‌های خودسرانه و احساسی توسط هر جماعتی و با هر قصدی که انجام شود، گاه دقیقا برخلاف تصمیم و برنامه های رسمی کشور و موجب افزایش هزینه های ایران در مناسبات بین المللی و تحمیل خسارات چندگانه است. نمونه حرکت‌های خودسر ضد منافع ملی، حمله به سفارت عربستان و انگلستان توسط جماعتی بود که بعدها به صراحت مورد نکوهش رهبری نیز قرار گرفت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران نسبت به برجام و همچنین اقدامات خصمانه آمریکا بارها از طرف مقامات کشور بیان شده و پرونده برجام تابع تحولات جاری و  پیش رو همچنان مورد رصد و پیگیری دقیق توسط دستگاه‌های ذیربط می باشد.

رحیمی در پایان گفت: هشیار باشیم که حرکت فراتر از رهبری نه لزوما مفهوم تبعیت از ولایت دارد و نه ضرورتا در جهت منافع ملی است بلکه در مواردی بر خلاف امنیت ملی کشور خسارت بار خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه