English

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت ۱۳ آبان؛

۱۳ آبان در گاه‌شمار سیاسی ایران روزی خاص و فراموش ناشدنی است

جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان تاکید کرد:باید دانست که آمریکا و غرب غیر قابل اطمینان هستند.

۱۳ آبان در گاه‌شمار سیاسی ایران روزی خاص و فراموش ناشدنی است

به گزارش خبرگزاری موج، جامعه اسلامی مهندسین بیانیه به مناسبت فرا رسیدن یوم الله سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تاکید کرد: جامعه اسلامی مهندسین ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان و تجدید بیعت با آرمان های بنیان‌گزار فقید جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری (حفظ الله تعالی) ملت شریف ایران را به نکوداشت این روز الهی در سراسر کشور با فریاد خاموش نشدنی « مرگ بر آمریکا » دعوت می‌نماید. 

در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان درتقویم ملی ما و با تصویب یک ماده قانونی توسط مجلس شورای اسلامی به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است. ۱۳ آبان در گاه‌شمار سیاسی ایران روزی خاص و فراموش ناشدنی است. اتفاقات مهمی این روز را برای ما یوم الله نموده است. ازتبعید بنیان‌گزار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در شروع نهضت در سال ۴۲ تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به تعبیرامام راحل(ره) انقلاب دوم نامیده شد توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ ، رنگ و بوی خاصی به این روز مهم در نیمه آبان ماه بخشیده است.

همچنین در این بیانیه خاطر نشان شد: اما امسال این یوم الله از آن رو با سال های دیگر متفاوت است که هنوز چند روزی از یاوه گویی های رئیس جمهور مضحک ایالات متحده درمقابل دیدگان جهانیان و خطاب به ملت بزرگ و فرهیخته ایران نمی گذرد. گاوچران عصر مدرنیته! ملت با فرهنگ ایران را تروریست نامید و با پشت پا زدن به همه رفرنس های تاریخی و نقشه های جغرافیایی فقط برای مشتی دلار! و خوش رقصی برای برخی حاکمان عرب، خلیج همیشه فارس ایران را با واژه ای دیگر خطاب کرد. درحالیکه چند هفته قبل درآغوش والدین نامشروع تروریست در منطقه، رقص شمشیر می کرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که خود بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است، به پشتیبانی و حمایت از تروریسم متهم کرد، غافل ازاینکه به قول پارسی زبانان «شنونده باید عاقل باشد». 

در بخش دیگری از این بیانیه اظهار شد: شرق و غرب عالم را که جستجو کنید هیچ نشانی از تهاجم جمهوری اسلامی ایران به هیچ سرزمینی نمی‌یابید و در سال های اخیر هیچ یک از شهروندان ایرانی درهیچ عملیات تروریستی در جهان شرکت نداشته‌اند اما بوق استکبار، خوی استکباری دارد و درست برعکس واقعیت که ۸ سال از دیکتاتور بعثی عراق حمایت کردند، هواپیمای مسافربری ما را با ۲۹۰ نفر سرنشین بی دفاع ساقط کردند، بمب شیمیایی در اختیار دشمن ما قرار دادند، به خاک ما در طبس نفوذ کردند و قصد حمله و کودتا داشتند، از فتنه گران و آشوب طلبان حمایت کردند و منافقان و قاتلان صدها شهید از مقامات کشوری گرفته تا شهروندان عادی را در آغوش خود حمایت کردند و بانی هزاران جنایت دیگر در سایر نقاط کره زمین بوده اند، حالا ما را متهم می‌کنند. 

اگر آن‌ها برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم

همچنین در این بیانیه تاکید شد: رهبرشجاع ایران فرجام برجام را اینگونه تعیین نمود: « اگرآن‌ها برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم ». آن که این سخن خلف صالح پیرجماران را شنید می داند که درپس هر کلمه آن آتشی برای شیطان بزرگ مهیاست.

در بخش دیگری از این پیام بیان شد: اما امروز باید دانست که آمریکا وغرب غیر قابل اطمینان، نه نقطه اتکا هستند و نه امید ایرانیان، بلکه وحدت و همدلی، کار و تلاش خالصانه برای پیشرفت کشور، پیاده سازی راهبرد بی بدیل اقتصاد مقاومتی و زیرکی و هوشیاری در برابر دشمن با اعتماد و توکل به ذات اقدس الهی نقطه قوت و ریسمان محکم سعادت برای ایران عزیز است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی